Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskel mellem wordpress statistik og google analytics

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

webanalytiker:
Men for at gå væk fra at værktøjerne ikke måler præcist ens - så er det jo to vidt forskellige ting du har målt som jeg forstår det? Det ene er en blog der har eksisteret i noget tid og har nogle gode placeringer på søgemaskiner og links fra andre sites. Det andet er en ny blog der måske knap findes på Google endnu, og med langt færre links. Det er blot formodninger, men har jeg evt lidt ret i det?

Det er også der jeg tænker hunden ligger begravet..... Derudover er en wordpress-hosted blog jo også integreret i et netværk "out-of-the-box". Dvs. man i princippet bare skal udgive indlæg og smide et par tags på, så kommer trafikken nærmest af sig selv. Mens du med en blog du hoster ude i byen skal arbejde lidt mere for tingene :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

Det lyder sandsynligt - og du kan nok roligt regne med at det er Google Analytics tallene der er de korrekte. Er det BB Usage Stats du tidligere brugte i Wordpress Kontrolpanel?

Lidt off-topic:

På din blog ville en Lightbox plug-in gøre underværker, feks denne: http://wordpress.org/extend/plugins/lightbox-2/

Hej Thomas,

fin side du har. Desværre tager det meget langt tid at få den op at køre hos mig, men det har sandsynligvis mere min internethastighed at gøre...

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)