Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkedin..?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg går og skal igang med en god omgang netværk snart.. Føler det er for svagt professionelt, og vil derfor gerne igang med at finde nogle kontakter, jeg kan bruge til noget (og som selvfølgelig også kan bruge mig til noget :) ).

Jeg har kigget lidt på Linkedin som en måde at gøre det på.. Nogen der kan fortælle lidt mere om konceptet, og er der nok danskere der benytter sig af det, til at det kan betale sig ?..

Mit mål er, at jeg har mit et rimeligt solidt og stærkt netværk når jeg stopper på Handelsskolen om 2år, og skal videre i verdenen.
Jeg har mine fremtids visioner i orden, men har brug for kontakter til at hjælpe mig videre.

En anden ting jeg har overvejet er JCI-vejle.. Kan dette foreslåes ?.. Det er jo ikke helt billigt det der JCI, så der skal jo helst ligge noget i det!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:29
LinkedIn har været diskuteret i flere omgange, så tag en søger og bliv klogere :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 15:43
Ok. Det gør jeg :)

Tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:11
LinkedIN er et fremragende værktøj til dette og andet udover dette er det et spændende koncept på lidt længere sigt.

Jeg er selv på, og har allerede opdaget at flere af mine kontakter faktisk kender hinanden, hvilket styrker forholdet. Det er også rigtigt godt hvis du søger efter mennesker med særlige konpetancer eller som er placeret særlige steder.

Værktøjet skaber ikke netværket for dig, emn det understøtter og udvider

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 16:18
Dato: 16-12-2006 16:11:28
Forfatter: Kim Guldberg
LinkedIN er et fremragende værktøj til dette og andet udover dette er det et spændende koncept på lidt længere sigt.

Jeg er selv på, og har allerede opdaget at flere af mine kontakter faktisk kender hinanden, hvilket styrker forholdet. Det er også rigtigt godt hvis du søger efter mennesker med særlige konpetancer eller som er placeret særlige steder.

Værktøjet skaber ikke netværket for dig, emn det understøtter og udvider

Det er et solidt netværk på længere sigt jeg søger..
Jeg søger bla. en kontakt i U.S.A, da jeg går med planer om noget opstart af en eller flere Cafér umidlbart efter jeg har afsluttet HHX. Og da jeg gerne vil ind og lege med nogle lidt nyere koncepter end latte osv, så kunne en kontakt fra U.S.A der kender til de trendy steder derovre, jo være ret genial.

Jeg vil da klart lige få skrevet min profil derinde. Har lige en halv times tid til overs nu, hvor jeg kan gøre lidt af dette..
Er der nogle ting der er vigtige derinde, for at man kan få noget godt op at køre ?.
Og SKAL ens profil være på engelsk ?.. Vil i råde mig til dette ? (Skal den jo selvfølgelig når jeg også søger nogle i U.S.A)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 16:23
Din profil bør være på engelsk og så skal man huske at linkedIn blot er et af flere muligheder. Ofte vil der også være lokale løsninger i spild som f.eks. det danske jubii.venner der godt nok er on hold i øjeblikket
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 23:52
Dato: 16-12-2006 16:22:57
Forfatter: Kim Guldberg
Din profil bør være på engelsk og så skal man huske at linkedIn blot er et af flere muligheder. Ofte vil der også være lokale løsninger i spild som f.eks. det danske jubii.venner der godt nok er on hold i øjeblikket

Hmm oki..

Er der andre muligheder, du vil mene der er mere relevante, når man er dansker ?.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:22
Hej Brian

LinkedIn er som nævnt fint til at holde styr på det netværk man har. Det kan ikke bruges til at skabe et netværk. Et netværk skaber man bedst ved at arbejde med dygtige mennesker, overholde aftaler med dem, være ærlig osv. Når man har en gensidig tillid på fx den baggrund, kan man netværke og trække på hinanden fremad.

JCI er sikkert lige det rigtige for dig. Husk at lægge arbejde i det. Ellers får du intet ud af det. Og husk at overholde alle aftaler, så du ender med et netværk, som stoler på dig.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:21
MySpace.com er en mulighed. Alle der er noget eller vil være noget er derinde (jaja ikke ALLE selvfølgelig :P). Jeg bruger det selv til at finde modeller til min fotografvirksomhed.
Det er et godt sted at netværke i hvertfald, hvis man bruger det som supplement.

- Birgitte (
http://www.myspace.com/friskfoto)
Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 21:03

Dato: 16-12-2006 14:20:10 Forfatter:Brian Frænde - inmende Hej..

Jeg går og skal igang med en god omgang netværk snart.. Føler det er for svagt professionelt, og vil derfor gerne igang med at finde nogle kontakter, jeg kan bruge til noget (og som selvfølgelig også kan bruge mig til noget :) ).

Jeg har kigget lidt på Linkedin som en måde at gøre det på.. Nogen der kan fortælle lidt mere om konceptet, og er der nok danskere der benytter sig af det, til at det kan betale sig ?..

Mit mål er, at jeg har mit et rimeligt solidt og stærkt netværk når jeg stopper på Handelsskolen om 2år, og skal videre i verdenen.
Jeg har mine fremtids visioner i orden, men har brug for kontakter til at hjælpe mig videre.

En anden ting jeg har overvejet er JCI-vejle.. Kan dette foreslåes ?.. Det er jo ikke helt billigt det der JCI, så der skal jo helst ligge noget i det!

Hej Brian.

Det lyder godt - netværk er en rigtig god ting at dyrke... både som selvstændig, studerende og almindelig lønmodtager.

Jeg benytter både LinkedIn og JCI - det sidste temmelig meget. Jeg har været medlem i 3½ år og har i perioder brugt rigtig meget tid på det. Men med det kolossale nationale og internationale netværk man får, på tværs af brancher og andre skel - så er det det hele værd.
JCI byder også på en stor variation af muligheder indenfor personlig udvikling, store projekter, kongresser og meget mere.

Jeg kender ikke JCI Vejle nærmere, men vil da straks anbefale dig at kontakte dem, så du kan komme med en gang og se hvad det hele er for noget.

Rigtig god fornøjelse!

De bedste hilsner,
Pouline Andersen

JCI København / CityCallCenter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)