Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af valuta på Adwords-konto ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Jeg er på vippen til at oprette min første adwords-konto til mit website, og jeg mener at have læst, at man skal overveje hvilken valuta man opretter sin konto i? Man kan tilsyneladende ikke ændre den igen senere.

Noget der taler for at vælge DKK, EUR eller USD ?

Jeg har oprettet en Analytics konto allerede... er det muligt at tilknytte den til den Adwords konto jeg har tænkt mig at oprette?

På forhånd tak.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:15
USD, så sparer du ca. 20%
Min adwords og analytics er tilknyttet den samme googlekonto (mailadresse) og er automatisk sat til at fungere sammen....
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Skrevet kl. 07:23

Tak for dit svar.

Er der andre der kan be- eller afkræfte det med USD fremfor andre valutaer ?

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 08:30
Med mindre du tør spekulere i valuta - valutaspekulation, skal du opsætte kontoen i den valuta som du tener dine penge i. Hvis du har indtøægter i dollars kan det ofte betale sig at oprette kontoen i dollars, men hvis dine indtægter ligger i danske kroner er det spekulativt at oprette den i dollars. Google vil ikke oplyse de vekselkurser de anvender, og således kan du aldrig være sikker på om den ene eller anden valuta er en fordel. Og det kan pludselig ændre sig. Google lover intet
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:31
  Hvis man vælger dollars er det så ikke fordi  man går ind og fortælder at man er fra "udlandet" på en eller at måde ?   Tænker her på moms / træk fra...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:33
Nej
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Skrevet kl. 14:43
Der er altså ingen andre som ellers har de erfaringer.

Ville jo egentlig gerne arbejde i danske kroner, men hvis der virkelig er 20% forskel, så er det da også værd at tage med. Kan da bare ikke forstå at Google´s interne omregning skulle være så langt fra den aktuelle kurs fra bankerne.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:52
Du kan på ingen måde regne med de 20% - det er en persons gæt. Den nøagtige data hemmeligholder Google nemlig, og omregningskursen kan ændre sig med kort varsel - eller ingen varsel. Det bestemmer Google helt selv. Så, som jeg tidligere har sagt, hvis du ikke selv tjener dine penge i dollars er valutaspekulation som dette yderst risikabelt
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:07
Dato: 16-12-2006 21:52:17 Forfatter: Mikkel deMib Du kan på ingen måde regne med de 20% - det er en persons gæt. Den nøagtige data hemmeligholder Google nemlig, og omregningskursen kan ændre sig med kort varsel - eller ingen varsel. Det bestemmer Google helt selv. Så, som jeg tidligere har sagt, hvis du ikke selv tjener dine penge i dollars er valutaspekulation som dette yderst risikabelt

yderst risikabelt!  er det ikke meget storer ord. Det bliver nok ikke meget højer end de kr. man sætter Google til at bruge pr dag/mdr.  :-) og kursen er nu da ikke så dramatisk op og ned.  

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:15
Jo, det er fatisk yderst risikabelt! Jeg tror helt du misforstår hvad det handler om - det er IKKE den kurs du kan se i banken Google bruger. De anvender deres egen omregning, og den vil de ikke oplyse. Så måske er det godt lige nu - lad os bare sig 20% til din fordel, men Google kan ændre det lige præcis når de har lyst til, og gør det, uden at informere dig. Og så kan det hurtigt vende den anden vej - endda uden at du opdager det. Spekulationer uden nogen som helst form for gennemsigtighed kan med rette kaldes yderst risikabelt.

Valutaspekulation er altid risikabelt, men når du ikke engang kender kursen, eller kan se kursudviklen ja så er det absolut yderst risikabelt. Det ville svre til at investere i aktier, uden at kunne få lov til at se kursudviklingen. Det er dumt :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)