Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødefaciliteter

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvor holder I møder?

Jeg har erfaring med, at mange virksomheder fra f.eks. jylland tit har et ærinde i københavn.
Min idé går på, at oprette et sted centralt, hvor virksomheder kan have en københavnsk base. Her er mødefaciliteter til rådighed. Tider kan bookes hjemmefra og så står kaffen klar når de kommer.

Man skal betale et årligt abonnement og så koster det x antal kroner at leje et lokale til et møde.

Ville I overveje sådan et tilbud? Dette gælder forretningsfolk og virksomheder fra hele landet.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:05

Ideen er jo som sådan god nok - vi benytter ofte selv at kunne leje et mødelokale i en by - men der er super mange i KBH der tilbyder sådanne faciliteter.

Bare en hurtig søgning på google giver dig en temmelig lang liste.  Du skal nok tilbyde noget unikt.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Midtjylland
Tilmeldt 20. Mar 08
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:24

Hej

Jeg syntes at det er godt tænkt. Der er rigtig mange firmaer fra Jylland Fyn der dagligt skal afholde møder i KBH

Her følger mine input. Brug det som du vil.

Du bliver konkurrent til de store hotel/resturant som tjener gode penge på at sælge en total løsning med lokaler, internet, projekter og lign. de kan oven i tilbyde en rigtig god forplejning og selvfølgelig overnatning om nødvendig.

Vores hovedkontor ligger i KBH og råder over flere udemærkede mødelokaler, pt. 8-9 stk mener jeg. Alligevel ender vi ofte ude i byen, da alt er optaget. Det er typisk de samme datoér alle vil afholde møder, det er også en problemstilling du skal overveje; hvad gør du første gang du har fuldt booket og flere har betalt abonnement og alligevel ikke kan benytte lokelerne?

Ud over disse negative udsagn, er jeg sikker på at man kan tjene en god skilling på dit koncept, hvis man strikker det helt rigtig sammen. Så; held og lykke.

Kmosen 

En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 12:24

Jeg har søgt og synes ikke umiddelbart jeg kan finde nogen. Nuvel, mange hoteller og lignende har også mødebooking, men eksisterer der en base for virksomheder?

Regus.dk er en god og fornuftig måde at booke et møde på, men det er lisom ikke en base, hvor du kender stedet fra gang til gang. Det skulle være et kontormiljø med få arbejdspladser og så hovedsagelig møderum. Det med, at man har et abonnement og sikkerheden i, at have mødefaciliteter i københavn synes jeg er ret interessant.

Du snakker om noget mere unikt. Har du nogle gode idéer? Jeg er meget interesseret i eventuelle inputs.

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 12:30

kmosen:

Vores hovedkontor ligger i KBH og råder over flere udemærkede mødelokaler, pt. 8-9 stk mener jeg. Alligevel ender vi ofte ude i byen, da alt er optaget. Det er typisk de samme datoér alle vil afholde møder, det er også en problemstilling du skal overveje; hvad gør du første gang du har fuldt booket og flere har betalt abonnement og alligevel ikke kan benytte lokelerne?

Jeg har selv haft tanken. Ydermere er mit kendskab til, hvornår der er "tryk på" ikke særlig stort.
Det er selvfølgelig noget der skal undersøges.

Helhedskonceptet vil jeg arbejde på med tilbud på hotelovernatning, eventuelle rabatter/refundering på dsb billet, spisesteder etc.

Tanken var dog, at det skal være billigt for virksomhederne. Især i disse tider, hvor alle tænker på at omkostningsminimere.

Jeg tænker at jeg her har udgifter til lokaler, en receptionist eller to, hvor den ene dækker op til møder og så min egen løn. Derudover er der en masse småudgifter til facilitering. Dog kan det holdes forholdsvist billigt.

Tak for inputtet :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)