Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Altså kunne superbest købe superpest og på den hjemmesider kunne der så løbe nogen rygter om at hjemmesiden er ejet af en veganer-klub der har det formål at forgifte alle kødæderne.
Noget i den stil.
Tror at det kunne være meget morsomt..
Det lyder som en historie for www.theonion.com, hvor intet har med virkeligheden at gøre! Måske kunne du lave en dansk pendant 
Nu står jeg og er ved at lancere den ene super skøre hjemmeside efter hinanden - og havde i den forbindelse tænkt mig at lave min egen online-avis ( lidt i stil med ekstrabladet ) - avisen er sådan set bare en slags blog om mine kommende hjemmesider. Kort sagt jeg bliver en diktator-leder på en avis der kun fremhæver mine egne hjemmesider, men der er bare et lille problem - jeg kommer nok kun til at lave en ny hjemmeside om måneden.
Men en avis skal jo opdateres hver eneste dag, så her tænkte jeg om jeg måtte skrive noget kritisk eller skørt om andre firmaer i min avis.
Kritisk: ( kriminalstof )
Det kunne handle om Karl Smart brugtvognsforhandleren i Ringkøbing der har solgt en fed rød ferrari til en kunde i København der havde købt bilen ubeset for 500.000 kroner. Køberen "klager" så til min avis - da kunde bare modtager en legetøjsbil fra Bilka.
Skørt / sjovt: ( Sport nyt )
Her kunne et trappe rengøringsfirma som f.eks aktiv3.dk - komme med en solstrålehistorie om at deres specielt designet koste er perfekte til curling.
Man kunne lave en fiktiv historie om at Danmark vandt guld i OL i curling - og at det primæret skyldes den speciele kost de havde medbragt - Jimi Hove kunne udtale sig at det var ved en ren tilfældighed han fandt ud af hvor god kosten var god til at feje - noget i stil med at han stod inde i en opgang og lavde trappevask og han fandt ud af at han ikke behøvede at bukke sig ned for at flytte vandspanden, men bare kunne nøjes med at skruppe foran den så den flyttede sig automatik.
Det var bare lige det jeg havde i tankerne.