Du kan læse lidt mere om det her: Artikelserie for webshop ejere Den første af artikerle forventes færdig i løbet af i aften, så i har ikke længe at vente :). |
Artikelserie for webshop ejere
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Men som sagt, hvis nogen skulle have andre relevante emner i gerne vil vide mere om, så sig endelig til, eller som i føler vil kunne være relevante for webshops ejere, må i endelig sige til :). |
![]() Btw. der er en stavefejl på den side du linker til, "Innovativ markesføring af webshop" der mangler et d. |
Det lyder rigtig spændende. Det glæder jeg mig til at læse (-; Mon ikke også at jeg skal få læst E-pusher? |
Den kan stært anbefales, hvis du blot interesserer dig en smule for e-handel, og med en velfungerende shop (som bliver endnu mere velfungerende) tjener du den hurtigt ind igen. |
Og det skal du da i hvert fald få ;) .. |
Det syntes jeg helt sikkert du skal, den er virkelig god !.. Og han har jo også styr på hvad han laver, Martin, ingen tvivl om det ! .. Skal da i hvert fald nok sige til engang i aften, når jeg lige får skrevet den første. Jeg regner med at det bliver den længste af dem, så den tager lige lidt tid at få ned på papiret :). Derudover kan jeg fortælle, at der kommer materiale ind fra en markedsføringsplan jeg lavede for en webshop jeg regnede med at starte sammen med en partner, der desværre valgte at droppe ud af projektet, så den aldrig blev til noget.. Men.. Et eller andet skal det arbejde jo bruges på, så det kan i da få del i nu her så :). |
Den markedsføringsplan vil jeg meget gerne se. Jeg kunne uden tvivl lære noget (-; |
Da det er meningen du skal lærer, håber jeg da også du gør det :D hehe.. |