Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til varekøb fra producenter? -Hvordan gør jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rønne
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

-mit andet indlæg her nogensinde... Big Smile

Hvordan...eller kan jeg tillade mig at spørge producenter direkte om de vil sælge deres produkter til min webshop udenom distrubutører og hvordan gør jeg det mest attraktivt for dem?

Min webshop skal sælge produkter fra A-Å fra Bornholm, hvor der er små og mellemstore producenter af ligeså forskellige varer. Jeg tænker nogle må være interesseret i et mersalg da shoppen også skal sælge i Sverige, Tyskland og Polen efterhånden.

Hvordan griber jeg dem bedst an? - Hvad med dropshipping, hvordan gøres det bedst i mit tilfælde?

-Glæder mig til at høre fra jer, alle input er velkomne.

Fra Rønne
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:32

....Er i derude?

Har jeg skrevet noget forkert? 

Er der ingen der kan komme med et par gode råd? Tongue Tied

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 11:50

Hej Kristoffer

Du kan altid tillade dig at spørge alle om hvad som helst - det er  bare ikke sikkert de vil svarerSmile

Det vigtigste er imidlertid, at du får spurgt. Hør blandt andet podcasts på thorborg.tv med Pernille Aalung og Simon Mørch, der begge berører spørgsmålet.

Producenter kan have mange måder at sælge på. Udenlandske producenter har måske en agent eller importør i Danmark, så får du ikke mulighed for at sælge direkte, men du kan kontakte agenten/importøren. - Eller bedre: finde nogle varer der ikke er i DK i forvejen.

Skriv til producenten og redegør for dine planer. Ros varerne. Det er nemt, for du vil nok ikke sælge noget, du ikke kan lide. Fortæl lidt om dine erfaringer, baggrund og hvordan du mener, at du kan sælge hans produkter - og hvor mange. Lav en plan for en budgetteret omsætning med angivelse af kundergrupper og markedsføringen.

Bed om priser, leveringstider, leveringsbetingelser og betalingsbetingelser samt reklamationsrettigheder. Aftal en mulig beskyttelse af et geografisk eller branche bestemt område.

Der er en del andet, men det finder du ud af undervejs. Bare gå i gang og tænk på, at leverandørerne lever af at sælge varer og gerne vil tjene penge. Om du skal købe 1 TV eller 100 styk, så er fremgangsmåden ikke så forskellig. Prøv dig frem og lær af fejlene.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)