Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tråd forsætter her: Rekalme 10-20 webshops sammen...

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad blev der dog af den gode idé med en normal *.pdf fil som folk selv printer ud, så kan vi blot indbyrdes aftale at den f.eks. skal udprintes i farver for alle som vil være med til dette forsøg?
Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 22:48
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:48
Jeg synes det er rigtig godt tænkt (Biz. since 1992). Kanon association på baggrund af den tidligere tråd - selvom jeg hader offline reklame, er der sikkert et potentiale her. Jeg synes dog at I bør være opmærksom på, at kunden vil tro at butikkerne er ejet af den samme person eller på anden måde meget kraftig beslægtet... bare en reminder, når I vælger samarbejdspartnere.

Personlig kunne jeg godt finde på at kontakte butikker, der var interessant i forhold til den vare jeg nu engang solgte.
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:51
Dato: 18-12-2006 22:47:46 Forfatter: Tommy Jeg synes det er rigtig godt tænkt (Biz. since 1992). Kanon association på baggrund af den tidligere tråd - selvom jeg hader offline reklame, er der sikkert et potentiale her. Jeg synes dog at I bør være opmærksom på, at kunden vil tro at butikkerne er ejet af den samme person eller på anden måde meget kraftig beslægtet... bare en reminder, når I vælger samarbejdspartnere.

Personlig kunne jeg godt finde på at kontakte butikker, der var interessant i forhold til den vare jeg nu engang solgte.

Vi skriver her tydlige adresser og ejer under hver webside...  Og som hovede tekst må vi finde på noget smart så kunden forstår at dette er  fra fler shops...

Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 22:54
Dato: 18-12-2006 22:46:53 Forfatter: STEENBECK Hvad blev der dog af den gode idé med en normal *.pdf fil som folk selv printer ud, så kan vi blot indbyrdes aftale at den f.eks. skal udprintes i farver for alle som vil være med til dette forsøg?

Det er ikke smart! vi skal lave noget rigtig tryksag, Og det vil ikke blive lavet eller sendt ud hvis vi skal til at trykke hver især, den tror jeg ikke på...  Jeg har eks. nok en farve printer, men for pokker det ser jo ikke godt ud anyway, og hvem gider at bruge penge på det hver især  :-) der går hurtige ged i det  

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:03
ja og det er også dyre at printe i farve selv.
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 23:06

Dato: 18-12-2006 23:03:14 Forfatter: magle ja og det er også dyre at printe i farve selv.

ja er du tosset, var ude at købe lidt frave den anden dag 800kr næsten for 4 meget meget små beholder på 50ml / sort 100ml, det er sku snart billiger end at købe en helt printer, men her snyder de også, der er næsten igen ting i de beholder ca 25ml.

Ved godt at ure og den slags ikke gives de storer rabatter, men måske du skrive noget andet ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:12
Synes jeres projekt lyder spændende. Men hvad er kravende til butikkerne? Og hvad gør vi hvis nu to konkurrende butikker ønsker at være med...

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 23:18
så vælger man den der var der først
Tilmeldt 14. Oct 06
Skrevet kl. 23:32

Dato: 18-12-2006 23:17:51 Forfatter: magle så vælger man den der var der først

ja det må være simpel,,,  eller nogen andre slår sig sammen, på kryds og tværs (i må gerne nuppe ideen :-) ....  Her tænker jeg på, det bedste var nok  dem som sender næsten lige mange pakker ud slår sig sammen (lige børn leger bedst, der er noget  om snakken) har lidt på fornemmelsen at det er svært at sammenarbejde rigtig hvis der for stor forskelv.  Men skal lige tænke over dette "problem"....

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)