Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - økonomi & IT

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er igang med at lave et website, hvor jeg sælger konsulent timer - Økonomi, regnskab, bogføring, IT & Software udvikling, elektronik design & udvikling.

Jeg har fået nogle gode råd og ideer her på amino, og vil nu gerne bede om kommentarer m.m.

www.blandford.dk

Tak.

 

SBH

 

 

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Blandford

Jeg synes at siden bærer tydeligt præg af at det er noget du har lavet selv. Det synes jeg er ærgeligt for en virksomhed der gerne vil eksponeres på internettet - siden skulle vel gerne afspejle den professionelle virksomhed der er bag.

Det er selvfølgelig et valg du har taget, men jeg vil lige knytte et par kommentarer i forhold til den nuværende side:

- Hvad laver "malerierne" i rotation på din side? Den hvide tekst på den forskelligt farvede baggrund er besværlig at læse, især på den grønne og den blå.

- Teksten på forsiden er enormt lille

- Dine referencer er en "rodet" liste med 3 billeder. Det ene billede har et link. En af referencerne er dig selv. Der mangler noget tekst og beskrivelse på siden, eventuelt en beskrivelse af den konkrete opgave du har udført for hver enkelt virksomhed.

- Der er heller ingen beskrivelse på kompetence siden. Der er bare en liste med en masse ord.

- Du har reklamer for andre virksomheder på din egen virksomhedshjemmeside!?!

- Under samarbejdspartnere er der heller ingen beskrivelse.

- På kontaktsiden er der igen reklamer!?!

- Sidst synes jeg det er ærgeligt at siden ikke ligger på dit eget domæne i stedet for en undermappe hos bricksite, når du nu alligevel har købt et domæne til formålet.

Væk med de reklamer, det er tæt på en katastrofe!

Det var lige det der mødte mig ved første øjekast. Håber det kan bruges.

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg giver Kasper ret i alt det han pointerer ovenfor - Den trænger til en hånd fra en prof.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper har sagt hvad der skal siges; Højere niveua tak.

Ps: Teksttypen kunne du hurtigt prøve at ændre til verdana eller ariel istedet - det ville også pynte. Synes jeg.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Grenaa
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blandford

Det første jeg bemærker er at der er forskellige skrifttyper og størrelser rundt omkring på sitet.
Det ser ikke særlig pænt ud.

Derudover passer logoet ikke særlig godt ind i topbanneret.

Så op på hesten igen. Der skal mere til. Held og lykke Smile

Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun tilslutte mig meningen om at du trænger til hjælp fra en proff.

Fra Lamplaimat, Thailand
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 218
Fra  CS-WEB Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også i skulle gøre jer selv den tjeneste at få nogle andre ind over, som kan lave en lækker sider for jer....

Hvis i ønsker at få lidt hjælp indover, så vil det være en god ide at oprette den på Amino Freelancer, så vil i få masser af gode bud på hvad sådan en omgang skal koste...


Claus

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

ingen titler på siden til google jeg mener denne her <title>Blandford</title> lav en unik med dine søgeord i og gerne på alle 67 tegn der vises på googel

for småt skrift type på alle sider jeg kan ikke læse den lave den mindste på størrelse 12 i word

billedet forsiden fylder for meget før der kommer tekst derved mener jeg kombiner tekst og billeder mere

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg synes ikke siden er helt ubrugelig - I hvert fald ikke når du har fjernet reklamerne ;)

Mange af sidens designelementer er fine, men på den grafiske side mangler der lidt. Der er især to punkter, som ville gøre en verden til forskel!

1. Logo

Jeres logo skal smides helt ud, og et nyt skal laves! Det ligner noget jeg lavede første gang jeg brugte photoshop og eksperimenterede med pen tool og en ordentlig røvfuld blending options. Navnet bliver desuden helt væk da teksten har mere eller mindre samme farve som baggrunden.

Til logo kunne det nok være en idé at smide lidt penge efter en pro, hvis jeg har vurderet dine photoshop skills rigtigt :)

2. Typografi

Med mindre du har en rigtig god grund til det dur Times New Roman ikke på nettet. Det har du ikke, så jeg synes, du skal skifte fonten til fx Arial eller Verdana, som det er blevet foreslået.

Det er vigtigt med konsistens for at få siden til at hænge sammen, så brug de samme skrifttyper og størrelser på hele siden. Der skal være et fast hieraki så alle overskrifter har samme formatering, alle punktopstillinger har samme formatering, alt brødtekst har samme formatering osv.

Lidt at starte med:

  • Hvorfor har dine overskrifter en mindste skriftstørrelse? De bør være størst.
  • Brug kun understregning til links. Folk forventer at kunne klikke på tekst der er understreget.
  • Fremhæv dine links mere. Giv dem noget farve.

Når du har gennemarbejdet disse to hovedpunkter, kan du smide siden op igen, så kan vi tage fat i småtingene :)

Håber det kan bruges :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)