Måske det er fordi jeg ikke er på fb til daglig, jeg ikke ser den røde tråd. Men.. du har en Fan-side folk bliver fans af, og så går ind og ser dine reklamer eller hvordan fungerer det?
# Magazine for men online: Jeg har lavet fanen på en af mine fansider, hvor jeg bare har tilføjet en FBML til fansiden og kopieret nogle kampagnebannere ind.
# Robert: Ja, noget i retninge af det. Så sender jeg opdateringer/statusser med relevante tilbud/konkurrencer o.l.
# Magazine for men online: Jeg har lavet fanen på en af mine fansider, hvor jeg bare har tilføjet en FBML til fansiden og kopieret nogle kampagnebannere ind.
Hvordan opretter jeg sådan en FMBL Fætter ? :)
Jeg formoder du har en fanside siden du spørger.
1. Rediger side
2. Gå helt nederst, hvor der står "Flere applikationer"
3. Tryk på FBML
4. Tryk derinde på "Føj til min side"
5. Tryk tilføj til den side eller de sider du vil tilføje det til.
6. Når du har gjort det, kan du redigere på den side under "Rediger side" -> FBML
7. Vil du tilføje det så andre kan se det skal du blot trykke på plusset oppe ved de andre faner på din fanside og trykke på "XXXXXX", hvad end du kalder fanen.