Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil det her konvertere?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg har lige lanceret mit første website med direkte salg. Jeg tror og håber på at det vil fungere og konverterer besøgende til salg, men kunne godt bruge Jeres input - især på forsiden og Features siden.

Kig forbi www.hubdir.com - alt feedback er meget velkommen! :)

På forhånd mange tak!

Mvh.

Rune Risom

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:48

Hej Rune,

Når jeg har set sider som din, så har de øvrige knapper foruden 'Køb' knappen, altid været en anden farve. Det får den grønne 'Buy now' knap til at poppe.  

Med hensyn til din kundeudtalelse, så bør du næsten distribuere et script gratis til to-tre prominente bloggere, som 1) kan rose produktet 2) kan hjælpe dig rette det til og 3) komme med en udtalelse du kan vise på forsiden.

Måske en videopræsentation på forsiden ville være rar som supplement. Som viser hvor enkelt programmet er, eller hvad du nu fremhæver omkring det.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 12:01

Jeg synes der mangler info om selve pakken.

Kan man lave sine egne designs?

Hvordan foregår godkendelsesproceduren?

Hvordan foregår opdatering til nye versioner (skal man lave evt. rettelser igen)?

Overvej, om det er muligt at lave en gratis demo.

Ellers ser det seriøst ud, synes.

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:02

Hvad med at få lavet en side om dette produkt på Danske jeg forstod ikke meget og der er mange dansker der bedste kan lide at læse bedste på danske og du ville være en af de første eller første der ville tillyde sådan et produkt ,hvor salgs siden er på danske ,

lige nu er der en del andre engelske sider der tilbyder noget ligne ,jeg tror på bedre succes at lave en danske side om dette produkt  for der er  mindre konkurrence .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 12:02

Hej BZR,

Tak for kommentarerne - du har helt ret. Det må jeg få kigget på!

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 12:04

Hej Carsten,

Jeg får tilføjet nogle flere detaljer. Tak for hjælpen!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:20

Indtil du har fået mindst én kundeudtalelse, ville jeg personligt fjerne jeres egen udtalelse om, at I "ikke har nogen, da I lige har lanceret sitet". Det vækker ikke tillid, så man kan måske spørge sig selv om, hvorfor det skal være der på nuværende tidspunkt?

Jeg ved i hvert fald fra mine egne kunder, at andre kunders udtalelser er af rimelig stor betydning.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 12:40

Hej Rune

De andre svar rammer det meget godt, men på siden med features, har du en punkt opstilling, og som bullets er der små "play" ikoner, men man kan ikke afspille eller trykke på dem. Det forvirrer lidt hvis man er på jagt efter at finde ud af hvad produktet virkelig kan.

Held og lykke med det.

Meik

Tilmeldt 9. Nov 08
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 13:15
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:25

Jeg synes, det er lidt noget rod, at du har en dansksproget blog på et site, hvor teksten er på engelsk på forsiden. Kan du ikke lave en funktion, hvor man kan vælge det ene eller det andet sprog helt og holdent?

Ellers ville jeg lave to helt separate sites. Ikke for at være negativ, jeg tror bare, at det ville fungere bedre :-)

Men det kan godt være, det bare er mig.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)