Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsat i Østjysk Statsfængsel giver Superliga-spillere baghjul - En kæmpe iværksætter oplevelse!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

... Ja, det vil nok gi´ en del omtale : )

...men det er absolut ikke sidste gang, at mig og min virksomhed laver forretning i et fængsel.

Det var squ en FED oplevelse Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Grønnemark:

... Ja, det vil nok gi´ en del omtale : )

...men det er absolut ikke sidste gang, at mig og min virksomhed laver forretning i et fængsel.

Det var squ en FED oplevelse Big Smile

Fyld bolden op med lidt hash næste gang du er på besøg - og vinderen af indkast konkurrencen får bolden. Det skal du nok blive rig på.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg udlovede faktisk en løsladelse, til den der kunne slå min verdensrekord.

Det mente de ansatte dog var lidt af en udfordring at gennemføre...

... jeg vil da ellers mene, at det var en fantastisk motivation for spillerne.

Det var dog stadig stærkt, efter at den gulerod røg, at en af spillerne gav de professionelle baghjulBig Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:44

Hej Thomas

Fin historie.
Jeg kunne godt have fundet på at vinkle historien på forholdet mellem "ude og inde".
Tanken om at kaste ét eller andet over muren var også min første indskydelse.
Men begreberne indkast, indsat, bolden er ude, uden for samfundet osv. kunne godt have strammet historien lidt op.