Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indsat i Østjysk Statsfængsel giver Superliga-spillere baghjul - En kæmpe iværksætter oplevelse!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

... Ja, det vil nok gi´ en del omtale : )

...men det er absolut ikke sidste gang, at mig og min virksomhed laver forretning i et fængsel.

Det var squ en FED oplevelse Big Smile

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Thomas Grønnemark:

... Ja, det vil nok gi´ en del omtale : )

...men det er absolut ikke sidste gang, at mig og min virksomhed laver forretning i et fængsel.

Det var squ en FED oplevelse Big Smile

Fyld bolden op med lidt hash næste gang du er på besøg - og vinderen af indkast konkurrencen får bolden. Det skal du nok blive rig på.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg udlovede faktisk en løsladelse, til den der kunne slå min verdensrekord.

Det mente de ansatte dog var lidt af en udfordring at gennemføre...

... jeg vil da ellers mene, at det var en fantastisk motivation for spillerne.

Det var dog stadig stærkt, efter at den gulerod røg, at en af spillerne gav de professionelle baghjulBig Smile

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:44

Hej Thomas

Fin historie.
Jeg kunne godt have fundet på at vinkle historien på forholdet mellem "ude og inde".
Tanken om at kaste ét eller andet over muren var også min første indskydelse.
Men begreberne indkast, indsat, bolden er ude, uden for samfundet osv. kunne godt have strammet historien lidt op.

Kan et professionelt indkast bruges til i overført betydning at kaste de "udstødte" ind i kampen på banen igen? Det tror jeg nok, det kan.

Hvis historien ikke rammer medierne, kan du skrive den blogs og fora rund omkring og bruge den til at lede opmærksomheden hen på din rekord-video.

mvh Hans

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:53

Hej Hans

Tak for indlægget : )

Jeg tog netop opgaven i fængslet, da jeg havde set en dokumentar fra et amerikansk fængsel, hvor de brugte mange kræfter på at uddanne de indsatte, så de var klar til friheden og nye udfordringer i fremtiden.

Tænk på de indsatte der blev dramatisk bedre til indkast på den halve time, og endda i en sport de elsker. Tænk på ham der forbedrede sig så han overhalede hele Superliga-feltet. Jeg tror at alle disse spillere har fået noget at tænke over, om det skaber forandringer i deres liv, får jeg måske aldrig at vide... men jeg er sikker på at det har skabt en markør i deres tanker.

Så tak for dit indlæg... det har givet mig ydeligere inspiration til at få dybden af historien frem.

De bedste hilsner

Thomas

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 20:59

Hej Thomas

Du fik om ikke andet super god pr i TV2 Nyhederne hertil aften. Godt gået.

nicolai

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 21:44

Thomas Grønnemark:

Hej Hans

Tak for indlægget : )

Jeg tog netop opgaven i fængslet, da jeg havde set en dokumentar fra et amerikansk fængsel, hvor de brugte mange kræfter på at uddanne de indsatte, så de var klar til friheden og nye udfordringer i fremtiden.

Tænk på de indsatte der blev dramatisk bedre til indkast på den halve time, og endda i en sport de elsker. Tænk på ham der forbedrede sig så han overhalede hele Superliga-feltet. Jeg tror at alle disse spillere har fået noget at tænke over, om det skaber forandringer i deres liv, får jeg måske aldrig at vide... men jeg er sikker på at det har skabt en markør i deres tanker.

Så tak for dit indlæg... det har givet mig ydeligere inspiration til at få dybden af historien frem.

De bedste hilsner

Thomas

Hej Thomas.

Jeg har fornyeligt siddet og spillet det super vanedannede spilYeti - og her kom jeg til at tænke på om det måske ikke var en god idé at du fik lavet dig en efterligning af spillet, så det kommer til at passe til dit rullende indkast.

Du kan gøre det sådan at folk der spiller spillet kommer på en highscoreliste, og kan dele deres resultater med hinanden via Facebook.

Jeg tror såmænd ikke at det er så dyrt endda - jeg er rimlig sikker på at selve grundscriptet er noget de fleste flashprogrammør har liggende på "lageret" - så det er så bare noget godt grafik, og nogen sjove / gode lyde der mangler - men det kan selvfølig også blive en dyr omgang.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 22:21

@Frisch: Ja, nu ruller det, der er en historie bag historien... men det passer nok bedre indenfor markedsføringkatagorien. Jeg ligger en tråd om et par dage...

@Michael: SUPER FED IDÉ : ) Jeg må lige få undersøgt hvem der kan lave sådan et spil, og hvad det koster... så jeg får lige spurgt på Amino. Tak igen : )

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 08:44

Thomas Grønnemark:

@Michael: SUPER FED IDÉ : ) Jeg må lige få undersøgt hvem der kan lave sådan et spil, og hvad det koster... så jeg får lige spurgt på Amino. Tak igen : )

Hvis det viser sig at være for dyrt for dig personligt, så er det måske en idé at få en sponsor ( selvom det ikke altid er let at få en sponsoraftale ) til at give dig et økonomisk bidrag hvor de så tilgengæld for et logo på fodboldbanes sidebanner.

Og ha´ også det i baghovedet at evt få lavet et mobil applikationspil - du kan evt indsætte noget Google-ads på det, så hvis der er rigtig mange der downloader det, så kan det måske være at du oven i købet tjener penge på det.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:30

Jesper:

Så må det være ham, der skal kaste gribekrogen med det fastbundne reb over muren :-)

Det talent kan jo "come in handy" hvis der ryger et par Superliga spillere bag tremmerne - for hans indkast talent har ingen værdi for Superligaen - selvom pressemeddelelsen ligger op til det ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)