Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate netværk med rejsebureau-kampagner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal snart til at tilmelde mig flere forskellige Affiliate netværk. I første omgang primært for at komme ind og se, hvilke kampagner, de tilbyder.

Men er der nogen, der allerede nu kan fortælle mig, hvilke Affiliate netværk, der regelmæssigt har kampagner for rejseburauer?

Eller vil det evt. være nødvendigt selv at kontakte rejsebureauerne med henblik på at få dem til at annoncere på ens website?

Nogen der ved noget om det? :-)

Dbh

Thomas

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller vil det evt. være nødvendigt selv at kontakte rejsebureauerne med henblik på at få dem til at annoncere på ens website?

Det er no go.

Mikkelsen har et bredt udvalg af kampagner i kategorien 'Ferier & rejser'. Herunder FDM, Thinggaard og en masse andre.

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tradedoubler har også et utal af annoncører i kategorien "Travel"

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hej Aminoer

Jeg skal snart til at tilmelde mig flere forskellige Affiliate netværk. I første omgang primært for at komme ind og se, hvilke kampagner, de tilbyder.

Men er der nogen, der allerede nu kan fortælle mig, hvilke Affiliate netværk, der regelmæssigt har kampagner for rejseburauer?

Eller vil det evt. være nødvendigt selv at kontakte rejsebureauerne med henblik på at få dem til at annoncere på ens website?

Nogen der ved noget om det? :-)

Dbh

Thomas

 

 

Hej

Vi har flere partnerprogrammer (kampagner) indenfor ferie og rejser med hovedvægten lagt på sommerhuse/feriehuse, rejsewebsites samt lidt indenfor flyrejser. Som dedikeret rejsebureau har vi Thinggaard frem til 19/8.

Mvh. Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nævne Euroads:

- Singapore Airlines, SAS, Cimber Sterling (flyselskaber, men ligger i samme branche jo), Lalandia, FDM mm...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op. Skønt. Det var egentlig over al forventning.

Så er der jo ikke andet for end at tilmelde sig alle dem, som I har nævnt her i tråden.

Mikkelsen Media er jeg netop blevet godkendt til.

Tak for svar til alle! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

De fleste har nogle rejse kampagner, men kig også på udlandske netværk - CJ eksempelvis har de helt store hotel kæder og fly selskaber.

Fra Ballerup
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Mit råd til dig er, at tilmelde dig så mange netværk som muligt. På den måde spreder du "risikoen" - og er ikke afhænig af ét netværk. Ligeledes vil du med flere netværk, som køre samme kampagne kunne forhandle en bedre kommision hjem hos enkelte netværk.

Glæder mig til at se dit endelig resultat. :-)

/Kenneth

Kenneth Andersen | Online Evangelist

"Find den bedte pris på taletidskort"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)