Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen iPhone 4 affiliate-aftaler i første omgang

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer med dårligt nyt til ejerne af den stadigt voksende horde af iPhone 4 affiliatesider her på Amino.

Jeg har talt med de forskellige onlineansvarlige hos 3, Telenor og Telia, og alle siger enstemmigt, at teleselskaberne i første omgang vil arbejde med deres egne ventelister.

Helt specifikt fik jeg dette svar i en mail fra 3:

 

Rygterne er korrekte, dog er det ikke et forbud som gør at affiliate partnerne ikke kan sende leads til os, men nærmere leverancerne fra Apple.

Vi har mærket en enorm interesse for iPhone4, at kunderne har været nødsaget til at skrive sig op på en liste for at sikre sig en iPhone4 fra lanceringsdagen.

Derfor vil dine leads ”komme bag i køen”.

Vi er meget interesseret i at modtage nye iPhone4 kunder, når ventelisten er behandlet.

 

Trækket er forståeligt nok når man tænker over det, men dårligt nyt ikke desto mindre. 

Oh well, så har vi mere tid til at få placeringerne på plads.

PS: Powerlinkbuilding er tilladt i denne tråd, så sørg for at få fremhævet alle forekomster af ordet iPhone 4 med et link til din side!

Med venlig hilsen

iPhone 4 priser

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vidste jeg faktisk godt. Fik en mail fra Adservice for ikke så lang tid siden at ventelisterne ville tage de første måneders leverancer. Så ingen indtjening de første måneder på billig iphone 4.

Det er lidt ærgeligt, men for at holde kvaliteten af siden oppe, sender man dem vel bare videre alligevel? Kan være de køber noget andet i stedet for jo :)

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

Ja, det vidste jeg faktisk godt. Fik en mail fra Adservice for ikke så lang tid siden at ventelisterne ville tage de første måneders leverancer. Så ingen indtjening de første måneder på billig iphone 4.

Det er lidt ærgeligt, men for at holde kvaliteten af siden oppe, sender man dem vel bare videre alligevel? Kan være de køber noget andet i stedet for jo :)

Det ender det nok med, men stadig ærgerligt at smide over tusind leads væk på den måde. Kan selvfølgelig håbe på, at de fleste er ekstremt lang tid om at checke deres indbakker.

 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, så må vi sætte ekstra gang i andre mærker, som f.eks htc mobiler Stick out tongue

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det vidste vi da godt. Havde Nikolaj fra Mobiltjek.dk ikke lagt en e-mail ud fra et netværk for 2 måneder siden, som sagde det samme?

Det mener jeg..

 

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon M:

Det vidste vi da godt. Havde Nikolaj fra Mobiltjek.dk ikke lagt en e-mail ud fra et netværk for 2 måneder siden, som sagde det samme?

Det mener jeg..

'Vi' er måske så meget sagt - repræsenterer du lige pludselig en større sammenslutning af iPhone 4 affiliate sider? Jeg har ikke set den tråd eller det svar du omtaler, og derfor var informationen ganske ny for mig - og sikkert også en håndfuld andre!

Hvis det er old news for dig, så er du som altid mere end velkommen til at blande dig helt og aldeles uden om trådens videre forløb :-)

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

BZR:

Jeg kommer med dårligt nyt til ejerne af den stadigt voksende horde af iPhone 4 affiliatesider her på Amino.

Jeg er klar til at tage alle de minusstjerne i måtte kaste efter mig for dette indlæg :o) Men jeg er nød til at spørge:

Hvordan kan det komme bag på jer, når det tilsyneladende er old news for flere andre? Jeg vidste godt at der i hvert fald ikke kom 3(teleselskabet) iPhones gennem tradedoubler, og forventede heller ikke at det ville blive muligt med andre operatører og netværk. Grunden til at jeg vidste det, var at jeg havde læst den mail de har rundsendt. Dvs. det har ikke været helt hemmelig information, og reelt kun kommer bag på dem der "sjusker".

Jeg har dog ikke brugt tid på at undersøge det til bunds, da jeg ikke kan nå at være klar til iPhone 4. Men det synes jeg da godt man kunne forvente at dem der har satset stort på iPhone 4 havde gjort. Hvis I havde læst den mail (ved ikke om der er sendt flere), ville det ikke være så svært at ringe og finde ud af om man spilder sin tid.

Hvis man driver forretning og har store forventninger til et produkt, er det vel ikke unormalt at man sætter sig ind i så mange detaljer som muligt, hvor levering / lagersituation er en forholdsvis væsentlig detalje.

Men det virker ærligt talt som om at udsigten til en stor fortjeneste, har blokeret helt for alt andet. Jeg har kun kigget lidt på diverse iPhone 4 Sider, men jeg kan se en udvikling som, hvis den fortsætter, vil gøre at der på et tidspunkt vil komme større krav til de forskellige affiliatesider. Der lægges i hvert fald op ti at enkelte lover mere end jeg forventer de kan holde. Bl.a. "vær den første der får den nye iPhone 4" og en ny superflot hjemmeside som én herinde har, men hvor der lægges op til priser på telefonen med bl.a. Telmore, der med sikkerhed ikke får den i sortiment.

Men uanset det, er jeg naturligvis ærgelig på jeres vegne. Men jeg må også erkende, at jeg mener det er jeres egen skyld at dette kommer som en overraskelse 3 dage før lanceringen.

 

 

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BZR:

Hvis det er old news for dig, så er du som altid mere end velkommen til at blande dig helt og aldeles uden om trådens videre forløb :-)

Du har misforstået min indlæg, det var slet ikke sådan ment. Jeg er bare rimelig presset og satte mig ikke nok tid af til at kommentere det - sorry.

Det er fin information til de derude.

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:
Det vidste vi da godt. Havde Nikolaj fra Mobiltjek.dk ikke lagt en e-mail ud fra et netværk for 2 måneder siden, som sagde det samme?

Så det er derfor, at du i din (ellers udmærkede) deltagelse i Thorborgs Talkshow, foreslår at man laver en Iphone 4 affiliate side ;-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Allan.:

Så det er derfor, at du i din (ellers udmærkede) deltagelse i Thorborgs Talkshow, foreslår at man laver en Iphone 4 affiliate side ;-)

Tak for den positive del - men det var først derefter Nikolaj "afslørede" det..

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)