Hej Aminoer, Jeg er i færd med at starte en ny forretning op. Ideen er den at jeg vil starte en produktion af fest, galla og bryllupskjoler i Thailand. Jeg har allerede en virksomhed i Thailand, der levere alt til det online medie, men er nu i færd med at starte en forretning på et lidt andet marked må man sige:). Der er rigtig mange der har haft succes med at tilbyde skræddersyet jakkesæt fra Thailand. Men der er ikke mange der har gjort det samme med kjoler. Jeg har en forbindelse til det mest anerkendte studio i Thailand hvor de laver fest, galla og bryllupskjoler. Jeg har indgået et samarbejde med dem, hvor jeg kan få skræddersyet kjoler til fordelagtige priser i alle former for designs. Jeg leder derfor efter en eller flere samarbejdspartnere i Danmark, der har lyst til at outsource deres produktion af kjoler, eller lyst til at importere kjoler her fra, for at sælge dem videre. Konceptet bygger på at kjolerne skal være billige nok til at det stadig er fordelagtigt for en evt. kunde at bestille en kjole der bliver syet her i Thailand og dernæst få den passet til hos en skrædder i Danmark. En anden fordel er at man kan sende sit eget design, eller billed af en kjole man godt kan li' sammen med sine mål, og derefter få syet sin drømme kjole i Thailand til fordelagtige priser. Hvis der er nogen der har en virksomhed der evt. selv kan rette kjoler til, er det jo helt perfekt. Der kan selvfølgelig også laves kjoler i faste størrelser som Small, Medium og Large. Virksomheden er stadig i opstartsfasen, og jeg modtager derfor gerne ideer til hvordan konceptet kan gøres stærkere. Men modtager helst gerne henvendelser fra personer der er interesseret i at høre mere om et fremtidigt samarbejde. Mvh. Mikkel Schmidt |
Der vil muligvis være mulighed for at fremsende en prøve ved en seriøs henvendelse.