Vi bruger meget tid på at hente rapporter hjem fra de forskellige kunder og en af mine vagter kom så med ideen om at lave noget online rapport skrivning så ledes at man kan login via firmasiden og skrive rapporter og jeg så kan gå inde og læse dem i sted for at skal bruge flere timer på at køre ud og læse dem igennem og så tage kopi oftes er det meget besværligt i forhold dørmændene som laver rapporter hvor jeg oftes skal bruge oplysninger her og nu. Så spørgsmålet er findes der et PHP program eller ligene som man kan lægge på en database og de så kan login åbne en rapportskabelon udfylde den og gemme den online igen. således at den også online kan åbnes og læses af både mig og de andre vagter og gerne således at man kan åbne små grupper med adgang til de forskellige steder forstået på den måde at vagter i Fredericia har der eget. vagterne i Esbjerg har deres eget også videre og jeg naturligvis har adgang til det hele. Jeg havde selv en form for forum i tankerne med da jeg gerne vil have at hver type rapport har det samme indhold er det lige som udelukket efter hvad jeg ved. Håber der er nogle der kender noget. Da det vil spare en masse tid for mig.
|
Hej,
Ja, der findes programmer der opfylder de krav du nævner - men spørgsmålet er om du ikke vil have udviklet noget der er dit? Og som der også nemt kan tilpasses i? Det behøves ikke tage mange udviklingstimer.
Jeg forestiller mig at du har brug for en eller anden form for lukket adgang hvor du kan oprette brugere (vagter) som hver især kan gå ind og uploade dokumenter (og hente en skabelon til Word eller lignende). Eller endnu bedre; en online skabelon med online formular så vagterne slipper for at hente en skabelon og uploade den igen.