Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slaraffen-land for nye iværksættere

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant website om trends, Lasse

Tak for den.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:19

BZR:
For det første passer det ikke når du siger, at danskerne ikke er klar til velgørenhed. Bevis nummer ét er, at vi hver eneste måned donerer en pæn del af hver eneste krone vi tjener til velgørenhed. Enten i form af vores u-landsbistand, som per capita er højere end amerikanernes

Det er ikke velgørenhed som sådan jeg har fat i - men velgørenhed via de produkter eller service-ydelser vi handler jeg tog fat i, BZR... :-)

Uanset min personlige holdning til USA, så synes jeg nu ikke hverken mit indlæg eller efterfølgende kommentar har karakter af forblændelse.

MEN, når det så er sagt, så synes jeg USA og så mange aspekter af det amerikanske er fedt - og appellere til mig - ganske rigtigt så er helt setuppet i USA meget anderledes end herhjemme, ergo er netop velgørenhed gennem eks. produktkøb eller ydelser en nødvendighed - om ikke andet så en nødvendighed for brands at udskille sig på.

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:01

Lasse Burholt:
Det er ikke velgørenhed som sådan jeg har fat i - men velgørenhed via de produkter eller service-ydelser vi handler jeg tog fat i, BZR... :-)

Det er der nu heller ikke noget nyt i, i forhold til DK.... Som allerede nævnt har Coop indført muligheden for at donere sin flaskepant - hvor mange der reelt bruger den mulighed skal jeg så ikke kunne sige... Men mon ikke gennemsnittet fint kan konkurrere med gennemsnittet for de amerikanske koncepter?

Derudover er der jo også sådan noget som julemærker og andre frimærker med velgørende formål.... Det koncept har været kendt i årevis i DK og har været flittigt brugt af forbrugerne...

Fairtrade er et andet eksempel.... Det er ret udbredt i DK og forbrugerne har taget godt imod konceptet.... Dyrevelfærd er en anden ting... Danskerne betaler gladeligt ekstra for økologiske og andre typer æg fra fritgående høns.... I USA har de ikke engang nogle regler på området for mærkning af æg - der kan du kalde alle æg (også dem fra burhøns) for "free range eggs"...

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)