Hej Aminoer Jeg har nu fået min nye shop op og køre. Og nu må tiden være kommet til at lave lidt markedsføring. Jeg har tilmeldt shoppen flere steder så som - shopfinder - shoplair - edamer - eguiden - engodsag m .m. I denne uge er jeg "kun" blevet kontaktet af 3 firmaer vedr. reklame: jubii - zoomagazin - og et firma der for 1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google "øverst til venstre på side 1" hurra hurra for et godt tilbud. Men når man nu er villig til at bruge en sum penge på markedsføring hvor får man så mest for sine penge. Skal man brænde det hele af et sted eller skal man brede sig over flere forskellige. Har i nogle gode ideer? Husk lige der er bund i pengetanken ![]() |
Hej, Carsten...
Umiddelbart ville jeg da vælge et reklamebureau der kunne hjælpe med det hele (jeg er sikker på jeg kunne anbefale et godt et
*hint hint*). Det sikrer, at det er en ordentligt markedsføringsstrategi der bliver lagt, og at pengene placeres på den bedste mulige måde, i den bedste sammenhæng og rækkefølge...

Når det så er sagt, så væmmes jeg ved tanken om, endnu et firma der kan tilbyde en topplacering på Google... Dem kører der altså et par debatter omkring, men der er nok nogle ting der skal udpensles først.
- Er du sikker på det var "topplacering" sælgeren sagde? Har du det evt. på skrift?
- Har du tjekket firmaet og tilbuddet på firmaets hjemmeside? Jeg tror nemlig ikke at firmaet tør tilbyde sådan noget "gris" :)
- Er du desuden sikker på det er 1.500 pr. søgeord? I hvor lang tid så?
Jeg synes nemlig umiddelbart det lyder underligt, men nu er markedet heller ikke sådan liiige til at finde ud af. Jeg er selv medejer af et reklamebureau som også arbejder med online reklame, og jeg må nok indrømme, at den "opsætning" virker opsigtsvækkende for mig...