Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mest reklame for pengene ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 80
Fra  Green Trade Denmark Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har nu fået min nye shop op og køre.

Og nu må tiden være kommet til at lave lidt markedsføring.

Jeg har tilmeldt shoppen flere steder så som - shopfinder - shoplair - edamer - eguiden - engodsag m .m.

I denne uge er jeg "kun" blevet kontaktet af 3 firmaer vedr. reklame:

jubii - zoomagazin - og et firma der for 1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google "øverst til venstre på side 1"    hurra hurra for et godt tilbud.

Men når man nu er villig til at bruge en sum penge på markedsføring hvor får man så mest for sine penge.

Skal man brænde det hele af et sted eller skal man brede sig over flere forskellige.

Har i nogle gode ideer?

Husk lige der er bund i pengetanken

Med venlig hilsen Carsten

Socks & Me

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 20:36
Hej, Carsten...

Umiddelbart ville jeg da vælge et reklamebureau der kunne hjælpe med det hele (jeg er sikker på jeg kunne anbefale et godt et  *hint hint*). Det sikrer, at det er en ordentligt markedsføringsstrategi der bliver lagt, og at pengene placeres på den bedste mulige måde, i den bedste sammenhæng og rækkefølge...

Når det så er sagt, så væmmes jeg ved tanken om, endnu et firma der kan tilbyde en topplacering på Google... Dem kører der altså et par debatter omkring, men der er nok nogle ting der skal udpensles først.

1. Er du sikker på det var "topplacering" sælgeren sagde? Har du det evt. på skrift?

2. Har du tjekket firmaet og tilbuddet på firmaets hjemmeside? Jeg tror nemlig ikke at firmaet tør tilbyde sådan noget "gris" :)

3. Er du desuden sikker på det er 1.500 pr. søgeord? I hvor lang tid så?

Jeg synes nemlig umiddelbart det lyder underligt, men nu er markedet heller ikke sådan liiige til at finde ud af. Jeg er selv medejer af et reklamebureau som også arbejder med online reklame, og jeg må nok indrømme, at den "opsætning" virker opsigtsvækkende for mig...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:47
Dato: 14-12-2006 20:02:37 Forfatter:Carsten Holm
Hej Aminoer

Jeg har nu fået min nye shop op og køre.

Og nu må tiden være kommet til at lave lidt markedsføring.

Jeg har tilmeldt shoppen flere steder så som - shopfinder - shoplair - edamer - eguiden - engodsag m .m.

I denne uge er jeg ''kun'' blevet kontaktet af 3 firmaer vedr. reklame:

jubii - zoomagazin - og et firma der for 1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google ''øverst til venstre på side 1''    hurra hurra for et godt tilbud.

Men når man nu er villig til at bruge en sum penge på markedsføring hvor får man så mest for sine penge.

Skal man brænde det hele af et sted eller skal man brede sig over flere forskellige.

Har i nogle gode ideer?

Husk lige der er bund i pengetanken

Den med de ""1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google"" kan du selv lave for meget billiger penge og er en god ting at kunne styer selv... her er link   https://adwords.google.dk/select/Login?sourceid=AWO&subid=DK-ET-ADS&hl=da og efter 15min er du ON! :-) og styrer selv hvor mange penge du vil bruge om dagen/mdr osv. og hvilken ord og lige så mange du vil bruge. Det er møg let.... 

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:27

Den med de ''''1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google'''' kan du selv lave for meget billiger penge og er en god ting at kunne styer selv... her er link  https://adwords.google.dk/select/Login?sourceid=AWO&subid=DK-ET-ADS&hl=da og efter 15min er du ON! :-) og styrer selv hvor mange penge du vil bruge om dagen/mdr osv. og hvilken ord og lige så mange du vil bruge. Det er møg let....

Damn! Der røg jeg lige ud af business. Må hellere fyre alle medarbejderne i morgen, finde en gammel sur jakke frem, stjæle en barnevogn og gå på landevejen. Og så lige her op til jul

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 09:49
Dato: 14-12-2006 23:27:15 Forfatter: Thomas R.

Den med de ''1500 kr pr søgeord kunne give mig en plads på google'' kan du selv lave for meget billiger penge og er en god ting at kunne styer selv... her er link  https://adwords.google.dk/select/Login?sourceid=AWO&subid=DK-ET-ADS&hl=da og efter 15min er du ON! :-) og styrer selv hvor mange penge du vil bruge om dagen/mdr osv. og hvilken ord og lige så mange du vil bruge. Det er møg let....

Damn! Der røg jeg lige ud af business. Må hellere fyre alle medarbejderne i morgen, finde en gammel sur jakke frem, stjæle en barnevogn og gå på landevejen. Og så lige her op til jul

tjaaa :-)  Den var meget sjov... Men det er vel det samme at folk også selv laver tømmer eller murer arbejde hjemme "gør det selv folk" der kan håndværkeren vil også pive hvis det var rigtig (ikke noget nyt i det). Nogen kan selv, andre behøver hjælp eller ikke har tid. Hvis man kan selv er der mange penge at spare...

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:45
Hej Carsten,

Jeg kan kun anbefale dig at få lavet en medieplan hos et proffesionelt bureau(eks. Refocus/concept I)

Jeg har aldrig oplevet en branche med så mange amatører som internetbranchen. Jeg har solgt varer i mere end 15 år. Så jeg har set lidt af hvert. PAS PÅ du ikke giver dine penge ud til plattenslagere. Benyt dig kun af firmaer med gode refferencer. Det oplæg du får fra et bureau kan du jo altid vende her på Amino. Jeg har brugt en HEL del penge på forkert markedsføring da vi startede. Nu kørere KUN efter følgende strategi:

2. Søgemaskineoptimering

3. Addwords

4. opkøb af E-mail adresser

Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:05
Opkøb af E-mail adresser - lyder lidt som en sjov strategi?

Men kan selvfølgelig også være det bare er mig der opfatter det forkert...

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:09
Det er meget brugt og bruges af mange E-butikker. Man "køber" dem hos f.eks forbrugertilbud.dk - Man laver en konkurrence, hvor de skal tilmelde sig sit nyhedsbrev.....ganske simpelt.
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:12
Jamen så var det bare mig der ikke forstod det helt :-)

Læste det som at du købte en database fra en anden forhandler eller person (f.eks. en som havde et par sniffers til at søge på nettet efter dem). Og modtagerne altså ikke selv havde bedt om at modtage nyheder, på den ene eller anden måde.

Den måde du fortæller der er jo smart nok, og ja bruges af mange.

Er ny her, og i iværksætter "branchen" - så skal lige lære alle termer. Skal dog ikke starte en online butik.

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 01:49

Hej Carsten.

Først tillykke med din nye site.

Det du skal gøre, inden du fare ud og kontakter en masse medie og reklame firmaer, er at lave nogle overvejelser vedrørende markedsføring af din site.

Hvad er dit markedsføringsbudget?

Hvem er din målgruppe?

Vil ikke i første omgang anbefale dig at gøre brug af et mediebureau.

Et mediebureau er super gode, når markedsføringen bliver større, idet de via deres kontakter og erfaring i branchen, kan indhente en bedre pris for eks. en avis annonce, end hvis du selv kontaktede dem. MEN det kræver at du bruger en del penge på markedsføring, ellers bliver gebyret til mediebureauet for stort, i forhold til hvor mange penge du investerer.

Alt efter hvor mange penge du har tænkt dig at bruge, vil jeg anbefale dig at sprede dine annonce. Du er allrede igang med noget online, og det er godt.. nu er jeg ikke helse ekspert, men der findes helt sikkert nogle helse tidsskrifter og magaziner hvor det kunne være relevant at have en annonce.

Prøv at checke helse.dk ud.. det ville være oplagt for dig at få en banner der.

Nu findes der flere hjememsider, der sælger helse produkter.. skiller du dig ud ved at tilbyde noget de ikke gør?

Hvis det er tilfældet vil det være oplagt at kontakte en skribent fra et af helsemagazinerne, med henblik på at lave en artikel, hvilket jo giver ganske gratis reklame.

Der er mange muligheder.

Mv.

Kjærbo

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)