Vi har en internet butik. Vi har købt support til denne. Vi har skrevet meget, altså virkelig meget sammen med support. Nu virker vores dankort ikke, og oplevet kunder smutte når de ikke kan bruge dankort, så det er selvfølgelig vigtigt, vi får op at køre. Vi skriver så igen til support og får følgende svar : "Du må have pillet ved noget, jeg vil ikke bruge mere tid på det, i kan få en ny shop." Og det kan vi jo bare ikke bruge til noget, eftersom den jo har taget flere tusind timer at lave. Er der noget vi kan gøre? Der fremgår ingen betingelser altså mener max. kontakt til support 2 gange eller noget. Det eneste han skriver tilbage, er hvor meget tid han har brugt på os, og at vi må finde en ny shop. |
Det lyder bestemt meget underligt. Jeg har ringet utallige gange til supporten på vores webshop, og jeg har virkelig en forventning om, at de er imødekommende hver gang. Har jeg ønsker til ændringer i shopsystemet, så forventer jeg ikke det bliver lavet, men er der direkte fejl, så skal det rettes med det samme. Lige præcis dankort, det skal bare fungere, ingen tvivl om det.
Desværre har jeg ingen gode råd til dig, men var det mig, var jeg også blevet meget sur.