Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogstaver er gratis, det er dette tilbud også...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg søger et par stykker, der kunne være interesseret i at få et par artikler hver.

Vi snakker om artikler på ca. 200-400 ord. De bliver lavet ud fra et antal parametre, således at artiklerne bliver gode for dine brugere, og selvfølgelig for Google.

Det skal selvfølgelig nævnes, at jeg ingen fantast er indenfor området. Og tegnsætningen ikke bliver perfekt. Hvis du forventer dette, så find hellere en af de professionelle og få en bon :-) Til gengæld får du tekster Google kan lide, med dine søgeord. Og kvalitetsindhold til dine besøgende. Ganske gratis!

Hvis du er interesseret, så send mig en PM med følgende:

- Søgeord.
- Emne(r) på artiklerne.
- Siden de skal publiceres på

Jeg regner med, at det bliver noget i stil med 3 x 3 artikler.  Jeg gider ikke spilde min tid, så artiklerne SKAL publiceres (Medmindre det utænkelige sker, og at du synes de er helt i hækken, så er det selvfølgelig okay at de ikke lægges op.) Derudover så forventer jeg en tilbagemelding, fra dig omkring artiklerne. Samt at de efterfølgende kan bruges som referencer.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 21:00

Super tilbud! Send gerne en PB, så skal jeg give dig nogle opgaver.

.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 23:38

Tak for alle henvendelserne, alle skulle gerne have fået svar. Og jeg er begyndt at skrive artikler, jeg skulle gerne nå de fleste af jer der har skrevet.

@Jonathan
Tak for din besked, men jeg har fået de henvendelser jeg gerne ville have.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)