Det er et godt koncept og du virker struktureret omkring det. I min mening er det butikkernes mangel på forståelse indenfor web og markedsføring og de muligheder der ligger
Hej Henrik
Jeg har fremhævet et lille udsnit her.
Det har jeg hørt utallig mange gange på Amino, og for at sige det rent ud, så er jeg ved at brække mig over den kommentar.
Nu er en butik tit begrænset i deres virke, det vil sige at den er meget lokal, hvorfor det er lokal befolkningen som man skal have fat i.
Der er jo stadig en grund til at butikker sender reklamer ud fysisk, selvom fx kvikly, føtex og andre ligger dem ud på nettet. Og det er netop fordi at man vil have at de lokale kommer i butikken. Og det gøres desværre ikke via nettet. Da det mere farvner bredt, hvis ikke globalt.
Man kan snakke meget om, hvad nettet er, men den ultimative markedsplads bliver det aldrig, for det er der simpelthen for mange useriøse webshops, der ikke kender købeloven, der har øddelagt. Men derved ikke sagt at man ikke kan få noget ud af nettet.
Ærligt så mener jeg ikke konceptet holder en meter. Og det er simpelthen fordi at folk ikke læser lokalavisen online.....jeg kender faktisk ingen som der gør det. Selvfølgelig er der nogle som der gør det. Men desværre tror jeg det er de færreste, og så kan man sige at 40 kr ikke er alverdens, men når jeg skal betale 40 kr for dit og 40 kr for dat, så løber det op, og så sætter man altså grænsen for hvad man vil smidde selv 10 kr efter.
Problemet, er at butikker tit er venlige og flinke, og det er netop fordi at de ser en som en kunde, eller ven af kunder. Hvorfor at de ikke lige rentud vil fortælle at de ikke vil bruge konceptet.
/Kenneth