Jeg ved godt det ikke lige er det rette forum.... Men tænkte der måske alligevel var nogen, der kunne hjælpe....
Kort og godt: Ved I hvor der findes spillehaller med arkademaskiner i DK?
Jeg skal ikke købe en arkademaskine eller en spillehal.... Jeg vil bare gerne spille arkadespil :)
Jeg er primært interesseret i kbh og Odense..... Så skyd løs, hvis du er stødt på arkademaskiner - hvis du kender et sted de har Virtua Striker vil det være ekstra lækkert....
Der er jo Tivoli i kbh.... Men det er alligevel lidt overkill at tage i Tivoli blot for at nørde arkadespil.... Derudover er der så kælderen i Palads-biografen.... Men det er lidt stedet hvor gamle skodmaskiner tager hen for at dø....
På forhånd tak for hjælpen....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Jeg mener at der er et par stykker ude på Bakken :)
Hæ hæ.... Ja Bakken burde jeg naturligvis også have nævnt.... Men igen... Lidt overkill, at tage på bakken udelukkende for at spille arkadespil - ikke at jeg ikke har gjort det i mine yngre dage
Så vidt jeg husker har Bakken i øvrigt et ganske udemærket udvalg.... Men noget i Københavnsområdet vil alligevel være at foretrække....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Han har vist hovedsagligt pinball-maskiner.... Hans maskinpark af konsolspil skulle jeg gerne kunne toppe selv, så jeg venter lidt med at iføre mig bandana og forsøge mig som Sidneys nyeste bedstestes ven