Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Totalt off topic weekend-nørde-spørgsmål...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ved godt det ikke lige er det rette forum.... Men tænkte der måske alligevel var nogen, der kunne hjælpe....

Kort og godt: Ved I hvor der findes spillehaller med arkademaskiner i DK?

Jeg skal ikke købe en arkademaskine eller en spillehal.... Jeg vil bare gerne spille arkadespil :)

Jeg er primært interesseret i kbh og Odense..... Så skyd løs, hvis du er stødt på arkademaskiner - hvis du kender et sted de har Virtua Striker vil det være ekstra lækkert....

Der er jo Tivoli i kbh.... Men det er alligevel lidt overkill at tage i Tivoli blot for at nørde arkadespil.... Derudover er der så kælderen i Palads-biografen.... Men det er lidt stedet hvor gamle skodmaskiner tager hen for at dø.... 

På forhånd tak for hjælpen....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 08:08

Jeg mener at der er et par stykker ude på Bakken :)

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 08:08

Ellers så find Sidney Lee's adresse Stick out tongue

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:11

Mark MK:

Jeg mener at der er et par stykker ude på Bakken :)

Hæ hæ.... Ja Bakken burde jeg naturligvis også have nævnt.... Men igen... Lidt overkill, at tage på bakken udelukkende for at spille arkadespil - ikke at jeg ikke har gjort det i mine yngre dage Embarrassed

Så vidt jeg husker har Bakken i øvrigt et ganske udemærket udvalg.... Men noget i Københavnsområdet vil alligevel være at foretrække....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:13

Mark MK:

Ellers så find Sidney Lee's adresse Stick out tongue

Han har vist hovedsagligt pinball-maskiner.... Hans maskinpark af konsolspil skulle jeg gerne kunne toppe selv, så jeg venter lidt med at iføre mig bandana og forsøge mig som Sidneys nyeste bedstestes ven Geeked

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 08:16
Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:20

Vil du være med?

Tilmeldt 26. Jun 10
Skrevet kl. 08:24

Det var bare første hit på google Big Smile Men kan da godt se at den artikel er et par år gammel

Fra Vejle
Tilmeldt 2. Jul 10
Indlæg ialt: 351
Skrevet kl. 08:33

Sidney Lee kommer hjem til os og bor her i August måned, i forbindelse med nogle optagelse. Bliver fedt.Big Smile

Så har mig og søster fået besked på at vi skulle tage ham med i byen. Ku blive lidt skægt.

- Så kan da lige spørge ham om han kender nogle gode steder? Big Smile

// Daniel Poulsen

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 08:42

Daniel Poulsen:
Sidney Lee kommer hjem til os og bor her i August måned, i forbindelse med nogle optagelse. Bliver fedt.Big Smile

Ha ha.... Priceless! :D

Daniel Poulsen:
Så kan da lige spørge ham om han kender nogle gode steder?

Sejt... Han må da for fanden vide den slags Geeked

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)