Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigescripts.dk sælges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Da jeg ikke har tid til at holde styr på alle min sider. Vælger jeg derfor at sælge nogle af dem, starter med at prøve at sælge billigescripts.dk

Har ingen ide om antallet af besøg på siden. Da jeg slet ikke har fået lavet sådan noget.

"Webshop" systemet der er på er specielt lavet. så kan ikke findes andre steder.

Reklamen som ligger på forsiden har jeg denne info på:

Antal henviste besøgende: 108
Antal oprettelser: 9
Conversion Rate: 8.33%

Der er blevet solgt nogle produkter på siden, webshop script til 4 kunder, samt små systemer til andre.

Omsætningen i perioden: april til nu har ligget på lidt over 6000,00

Skal lige gøre opmærksom på at de produkter som der er blevet solgt er speciel udviklet, og de derfor ikke alle følger med ved evt. køb. Der vil følge den mest solgte webshop med samt et galleri system.

Der købes domæne navn, alle script tilhørende siden.

Siden er hostet hos Mlhosting, og skal flyttes ved køb, da den ligger på en delt konto.

Er der spørgsmål send en PB :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:32

Slet ingen bud? :)

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:04

Hej :)

Jeg stiller lige et par spørgsmål på vegne af en ven, der kunne være interesseret i siden.

- Hvilken prisklasse havde du tænkt dig?

- Hvilke scripts følger med

- Klarer du flytningen af siden til en ny hosting?

- Følger der support med til de scripts, hvis man nu har nogle spørgsmål fra køberne, man ikke lige kan svare på, følger der så support fra dig?

- Har man eneret til de scripts? eller...?

På forhånd tak for svarene.

Kommer snart...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:39

hej, super med nogle spørgsmål :)

ville dog gerne helst se din ven skrev spørgsmålene selv. men svare da alligevel :)

Prisklassen har jeg ikke rigtig tænkt på hvad den skal være. så nogle bud er fint , så kan vi nok finde ud af noget.

Ikke ret mange scripts følger med, dem som er med og er færdige er: imalleri (galleri system), DCMWebshop (mest sælgende script) og FTP system som også er med i webshop scriptet. Alle scripts er kun lavet til billigescripts, så kan ikke findes nogen andre steder til salg.

Support, kan vi godt finde ud af. Skal nok svare på de mest almindelig spørgsmål som fx. om det er muligt at lave tekst i modsatte læseretning og sådan noget.  Men en god ide vil være at kunne PHP / mysql en smule selv.

Eneret på scripts. Admin designet på webshoppen har man ikke nogen rettigheder til, men front designet har man da det er købt specielt til det. Men selve scriptene bliver ikke solgt igen når siden først er solgt.  Så ja :)

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:44

Hov glemte lige angående flytningen.

Hvis prisen er rigtig skal jeg nok betale for flytning og hjælpe med at få det flyttet til an ny konto hos hosten.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:06

Ja min ven er lidt internet-handicap lol og har ikke noget Amino-konto, endnu (prøver hårdt på at få ham overtalt til at tilmelde sig Big Smile).

Tak for din besvarelse. :)

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)