Dette kan jeg hjælpe dig med. Du er meget velkommen til at kigge forbi min hjemmeside www.cetadesign.dk - du er også velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk så finder vi den bedste løsning til dig.
Hvis du forventer at lære at lave en hjemmeside som EKSEMPELVIS dkbn hvor du har profil, og alt det der.. Så skal du nok lige afse RET LANG tid til projektet - så dette kan absolut ikke anbefales, hvis det har noget at gøre med at folk skal kunne tilføje ting, oprette en bruger, rette en bruger, slette diverse ting, chatte eller andet i den dur.
Det jeg vil anbefale er en partner - jeg kunne selv være interesseret og du må meget gerne smide mig en PM om hvad projektet går ud på, hvis dette kunne friste.
En side skal jo normalt løbende opdateres hvad angår kode og nye ting og tiltag - i hvert falde hvis det er seriøst nok, eller siden faktisk er TOM for nye tiltag - selvom dette nu nok sjældent sker, og med det sagt: Så vil jeg nok ikke anbefale et FÆRDIGT system som sådan, og igen.. Her kommer en reel partner ind i billedet, som kan ordne disse ting - og dette behøver nødvendigvis ikke være mig eller nogen anden, men det var bare en idé :)
Det lyder da interessant, at du selv vil lave din hjemmeside. Hvis du begynder lære lave hjemmesider fra idag af, er jeg sikker på du kan om nogle år være istand til lave en god hjemmeside til dig selv.:)
NB: Ja jeg synes du skal få en webudvikler til at lave din hjemmeside..
eller smide din mail så skal jeg nok forklare lidt mere.
ja har kigget lidt rundt og det kunne godt se ud som om at det ville ta lang tid og lære at lave en ordentlig hjemmeside så det er jeg også gået lidt væk fra.