Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone covers, løbe/fitness sokker, LED Diode lygter m.v til kun 1,-

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg gerne vil skabe lidt trafik og have nogle brugere på min nye auktionsportal som kan ses på www.auktionssiden.dk

Derfor har jeg lavet en del attraktive auktioner til kun 1,- der alle sammen kører i 14 dage og sælges til højst bydende.

Det drejer som om bl.a om disse vare:

Kvalitets løbe/cykel sokker str 38-43 i forskellige farver ca 50.stk i alt med start pris kun 1,-

Så er der en del iPhone covers også i forskellige farver og modeller som passer både til 2 og 3gs

Der er også et par pakker Oral-B Flexisoft tandbørstehoveder (4.stk pakning) til kun 1,-  Vejl.pris i butikkerne 149,-

Led Diode lygter ca 50.stk i sort aluminium, med on/off knap i bunden.

Derudover når du opretter dig som bruger og skulle have lyst til at sætte noget til salg, indsætter jeg 500,- på din konto kvit og frit til onlineannoncering på siden. Tilmelding er naturligvis GRATIS. Du har også mulighed for gratis at oprette din egen e-butik og sælge dine vare igennen www.auktionsportalen.dk

En e-butik kan eksempelvis se sådan ud http://www.auktionssiden.dk/100002,user_id,shop

Da sitet endnu er i begynderstadiet vil der løbende ske en del ændringer bl.a designet. Der vil også blive lavet en del SEO og linkbuilding samt AdWords kampanger, så når du sætter varer til salg får du en større eksponering helt GRATIS.

Jeg håber det kan bruges ? Ris og ros modtages gerne. Jeg har ikke så meget erfaring med onlineauktioner udover jeg syntes det er sjovt at arbejde med så det håber jeg også du syntes.

Tilmeld dig i dag og lav en god handel før din nabo Skype-TongueOut

God fornøjelse med siden Smile

Mvh

Frank Rasmussen 

www.auktionssiden.dk 

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 20:59

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frank

Jeg ved godt, det her ikke har en dyt med din tråd at gøre. Men jeg kiggede lige ind på din side, og jeg må indrømme, at jeg blev helt overvældet af alt den information/tekst/muligheder jeg har allerede på første side. Det er meget uoverskueligt og kunne trænge til en simplificering, for at man skal kunne finde hoved og hale i det. 
Tænk på at de, der besøger din side, bruger det første korte øjeblik på at "scanne" siden for overskrifter og ting de kunne have interesse i at læse/klikke videre på. Det er meget svært at få overblik på din side.

Håber du vil tage det her som konstruktiv kritik Smile. Det kan kun hjælpe dit besøgantal af få delt siden bedre op. Tænk over det!

:-) Dorthe

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 23:08

Hej Dorthe.

Tak for din positive kritik, altid god med noget feedback, jeg har selv tænkt over det og jeg tager din kritik til efterretning, jeg prøver lidt forskelligt og ser hvad der virker. Men siden er staddig helt ny og der vil komme en hel del forandringer på design efterhånden.

Så jeg må give dig ret i din kritik.

Mange tak Big Smile

Mvh

Frank Rasmussen.

www.auktionssiden.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)