Hej Aminoer. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg gerne vil skabe lidt trafik og have nogle brugere på min nye auktionsportal som kan ses på www.auktionssiden.dk Derfor har jeg lavet en del attraktive auktioner til kun 1,- der alle sammen kører i 14 dage og sælges til højst bydende. Det drejer som om bl.a om disse vare: Kvalitets løbe/cykel sokker str 38-43 i forskellige farver ca 50.stk i alt med start pris kun 1,- Så er der en del iPhone covers også i forskellige farver og modeller som passer både til 2 og 3gs Der er også et par pakker Oral-B Flexisoft tandbørstehoveder (4.stk pakning) til kun 1,- Vejl.pris i butikkerne 149,- Led Diode lygter ca 50.stk i sort aluminium, med on/off knap i bunden. Derudover når du opretter dig som bruger og skulle have lyst til at sætte noget til salg, indsætter jeg 500,- på din konto kvit og frit til onlineannoncering på siden. Tilmelding er naturligvis GRATIS. Du har også mulighed for gratis at oprette din egen e-butik og sælge dine vare igennen www.auktionsportalen.dk En e-butik kan eksempelvis se sådan ud http://www.auktionssiden.dk/100002,user_id,shop Da sitet endnu er i begynderstadiet vil der løbende ske en del ændringer bl.a designet. Der vil også blive lavet en del SEO og linkbuilding samt AdWords kampanger, så når du sætter varer til salg får du en større eksponering helt GRATIS. Jeg håber det kan bruges ? Ris og ros modtages gerne. Jeg har ikke så meget erfaring med onlineauktioner udover jeg syntes det er sjovt at arbejde med så det håber jeg også du syntes. Tilmeld dig i dag og lav en god handel før din nabo God fornøjelse med siden
Mvh Frank Rasmussen
|
P.s Auktionerne er kørende i kun 14 dage
Mvh
Frank Rasmussen