jeg tror jeg har fået en god ide men vil lige høre hvad i sys jeg fik en ide om man måske kunne lave noget der hedder sms bingo hvor man gik ind på frikcempel www.Qioz-zone.dk (det er der ikke nu) hvor man så kunne købe en eller flere plader via sms og (så når du havde bestilt de plader man ville have og betalt dem ville de komme frem på skærmen til og ud skrive) så er spørgsmålet bare om man kunne få en sms serveren til og skrive bingo tallene til de mobiler der er registeret med en plade.
vis i lige vil kommen ser min ide måske tilføje noget på den jeg kan have glemt i min tænken :D
på forhånd mange tak |
Hej Michael.
Det er en sjov idé, men for at gøre det kort: Jeg kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle sidde og SMS'e, når jeg alligevel sidder ved computeren.
SMS bingo, skulle være helt fri for at skulle i nærheden af en PC. Og når man er ved PC'en, skulle det være helt uden brug af telefon.
Håber du forstår hvad jeg mener. Det kan godt være det bare er mig der har det sådan, der kan sagtens være andre der gider at bruge tid på at sidde og SMS'e til deres computer :o) Jeg synes bare det virker bøvlet.