Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms bingo

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror jeg har fået en god ide  men vil lige høre hvad i sys jeg fik en ide om man måske kunne lave noget der hedder sms bingo

hvor man gik ind på frikcempel www.Qioz-zone.dk (det er der ikke nu) hvor man så kunne købe en eller flere plader via sms og (så når du havde bestilt de plader man ville have og betalt dem ville de komme frem på skærmen til og ud skrive) så er spørgsmålet bare om man kunne få en sms serveren til og skrive bingo tallene til de mobiler der er registeret med en plade.

vis i lige vil kommen ser min ide måske tilføje noget på den jeg kan have glemt i min tænken :D

på forhånd mange tak

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:51

Hej Michael.

Det er en sjov idé, men for at gøre det kort: Jeg kan ikke rigtig se hvorfor jeg skulle sidde og SMS'e, når jeg alligevel sidder ved computeren.

SMS bingo, skulle være helt fri for at skulle i nærheden af en PC. Og når man er ved PC'en, skulle det være helt uden brug af telefon.

Håber du forstår hvad jeg mener. Det kan godt være det bare er mig der har det sådan, der kan sagtens være andre der gider at bruge tid på at sidde og SMS'e til deres computer :o) Jeg synes bare det virker bøvlet.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Dit indlæg er meget dårligt formuleret, uden komma og punktummer.

Men hvis jeg forstår det korrekt er det bare et helt alm. bingo site, hvor man kan købe pladerne over SMS?

Jeg kan ikke rigtigt se det nye i det? Der findes allerede en masse bingo sites på nettet, hvor man sikkert allerede kan betale med SMS.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 13:01

slle de sider jeg har set skal du alle betale med kort må jeg sige jeg har efter hånden set på en del

ker snakkede jeg mere om hvor du ikke lige fram skal opratte en kempe stor profil  for og være med

ja jeg er ikke perfekt jeg er ordblind  men gør da mit beste

,,,,,,......  <- her er dine koms og punktom kan du selv sætte dem ind hvor du vil have dem :P

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 13:03

Michael A. Hansen:

ja jeg er ikke perfekt jeg er ordblind  men gør da mit beste

,,,,,,......  <- her er dine koms og punktom kan du selv sætte dem ind hvor du vil have dem :P

Big Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 13:15

unskyld kunne alså ikke lade hver ville vare have kommen tar ti min ide ikke min skrive måde

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:24

Michael A. Hansen:

unskyld kunne alså ikke lade hver ville vare have kommen tar ti min ide ikke min skrive måde

God humor til indlæg som var helt unødvendig!

Jeg ved ikke om din SMS ide vil holde - men sjov er den da...

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26

Som andre har været inde på, så er det største problem nok, at du skal bestille på pc'en, betale med mobil, printe på pc'en, modtage tal på mobilen.

Det vil være for bøvlet for mange. Enten ren sms eller ren pc efter min mening.

Med venlig hilsen
Kim Bang

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Skrevet kl. 13:28

kan man lave det på en anden måde så det ikke er som alle ander steder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

I teorien kunne du vel lave en service, hvor folk kan sms'e "PLADE" til et eller andet nummer, og så får de nogle tal tilbage... lidt tricky med rækkerne, men det kan nok løses... og så kører det hele på sms. De skal jo selvfølgelig bare skrive tallene ned selv - spørgsmålet er, om man gider det.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)