Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe europæisk affiliate netværk på trapperne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det bliver spænderne at følge - Det er ikke lang tid siden at AffiliateWindow købte Buy.at ellers håber jeg at de bruger AW brugerflade den er en del bedre end Zanox og Buy.at. Der er dog dele fra Zanox som er bedre eks se hvordan man må promovere et program. 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvorfor - men jeg har en tanke om det går galt..

Tror I ikke de vælter i udgifter?

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon M:

Jeg ved ikke hvorfor - men jeg har en tanke om det går galt..

Tror I ikke de vælter i udgifter?

 

De skal ihvertfald være dygtige til at skære dobbelt udgifterne væk, men omvendt må der også være en del penge at spare, samt mulighed for at tiltrække flere annoncører og affiliates, nu hvor de dækker bredere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at de kommer til at spare penge, i London har de pt et kontor hver - Buy.at haryderliger  også et kontor i Newcastle. Det kan skæres ned til et større kontor et eller andet sted i London. De kan sikkert også skære ned i deres administrative del af forretningen. 

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

De skal ihvertfald være dygtige til at skære dobbelt udgifterne væk, men omvendt må der også være en del penge at spare, samt mulighed for at tiltrække flere annoncører og affiliates, nu hvor de dækker bredere.

Det er rigtig.

Men jeg synes bare man "tit" høre firmaer hvor alt lyder godt - men når de så angriber et så presset marked som Skandinavien tror jeg de vælter i udgifter kontra omsætning. Kig eksempel på Guava.

De affiliate-netværk jeg kender til, sidder folk med en løn på 18 - 24.000 kr. om måneden (som vel efterhånden er lavt i DK) og arbejder et stykke mere end 8 timer om dagen. De er også alle presset og ingen ved hvordan tingene ser ud 3 måneder frem.

Så går de store spillere ind på markedet med direktører der skal have 100.000+ om måneden og dyre biler, tror jeg de får et pænt stort underskud.

 

 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er altid mange udfordringer når 2 forskellige IT systemer skal slås sammen. Kan ikke undgås at der bliver problemer med og måske nogle tal der ikke helt passer. Det er sket før :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Da AffiliateWindow overtog Buy.at, begyndte de så småt at flytte kunderne over fra Buy.at til AW. De køre så en kort periode med tracking fra begge netværk. Det tror jeg ikke kommer til at give de store problemer.

Mht Zanox og AW teknik, så er jeg ikke sikker på hvordan de takler den - AW har nogle gode værktøjer både til annoncører og affiliates, men søgning på siden i forhold til SEM tillad er ikke godt nok.

Jeg tror at de kommer til at kunne tiltrække nye annoncører, det er ikke et netværk som man er nervøs for går konkurs. DGM er lige gået i betalingsstandsning i UK og her har AW da overtaget en del kampanger som jeg kan se, DGM havde dog ikke så mange solo kampanger som de helt store. De vil helt sikkert også tabe nogle kunder, jeg kender da affiliate manager som ikke vil arbejde med AW.

I forhold til DK så er marked meget større i UK og mange kampanger ligger kun hos et netværk, kampagnerne køre så også i mange år og man skriver typisk en 12 måneders aftale. Det giver en mere stabil indtægt, hvor man dog kan komme i knibe hvis man mister en stor kunde . I DK ser man tit kampanger kommer ud på over 10 netværk, det eneste netværk kan konkurrer på er så pris og service og betalinger til tiden - Men prisen er nok den de fleste affiliates går efter. Derudover så tager de helt store netværk  oprettelsesgebyr på ca £5000 og månedlig betalinger fra omkring £300 - Hvis en kampagne er stor nok skal man selvfølgelig ikke betale.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende om det nye netværk kommer til at tilbyde noget af værdi i Danmark.

Efter min mening var advertising.com/buy.at ikke noget at råbe hurra for, så det kan da kun blive bedre. Jeg glæder mig til at se resultatet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at Danmark har højeste prioritet, tror at de vil kigge mere på Spanien, Italien og Østeuropa først. Buy.at indgang i Danmark var bestem ikke den bedste, men de var noget begrænset for hvilke kunder de måtte tage ind. Buy.at ville være et top netværk fra starten , konkurrer med TD og ville kun arbejde med store brands - Det er noget svært fra dag 1. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)