Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af ny webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg har for 10 dage siden åbnet min nye webshop, syntes selv at slutresultatet er blev rigtig godt, men vil gerne have lidt feedback på den, hvad der evt. kunne ændres eller laves bedre...

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:37
Det er du sluppet godt af sted med, ser ikke noget underlige ved første/kort øjekast...    lykke med den :-)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 22:10
Hej....ææhhh hvad du end hedder :)

Jeg synes også siden ser super ud, dog vil jeg give dig mit aller første indtryk.

For mig er farven for voldsom, jeg troede faktisk det var en shop der solgte dildoer  Sorry men det var min tanke.

(ikke fordi jeg nogensiden har været på sådan en hjemmeside)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:12
Også er det altid en god ide, at have dine virksomhedsoplysninger liggende på forsiden af shoppen!
Tilmeldt 13. Dec 06
Skrevet kl. 22:17
Det står over i venstre side OM OS, der er der fima oplysninger, men har også tænkt på at den skulle op i den øverste bjælke, så den ikke for usynelig, tak for dit indlæg

venlig hilsen

Charlotte

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:19
Jeg synes shop og farver harmonerer meget godt. Hvor var det dog også rart at se en "fellow" candypress løsning.

Har du selv lavet shoppen?

Jeg har selv lavet et par løsninger med Candypress så det kunne jo være man ku'' sparre lidt i fremtidige projekter .

Mener også du bør vise virksomhedsoplysninger på forsiden.

Måske skulle du også lige gå lidt på indkøb i din shop så der kan komme nogle produkter på "Top produkter" listen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 22:25
Problemet er bare, at vi som forbrugere er tryghedsnarkomaner på nettet. Og jeg tror på, at du vil miste kunder ved ikke at skrive det på forsiden!
Tilmeldt 13. Dec 06
Skrevet kl. 22:29
Ja og nej, jeg har selv brugt meget lang tid på at søge efter hjemmeside i udlandet, da jeg ikke kunne finde  nogen herhjemme der kunne inspirerer mig, og så har jeg selv bestemt hvordan designet skulle se ud og, så må jeg jo nok erkende at det er min mand der har lavet det meste af programeringsarbejdet :-)

Det er helt med vilje af jeg har valgt en shopløsning fra Candypress, da jeg ikke ønskede at den skulle ligne alle de andre færdig købte webshopper :-)

Charlotte

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 22:35
Det  var også nogle af de parametre jeg valgte Candypress ud fra.

Prisen er jo bestemt heller ikke skræmmende

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 22:49
Velkommen til Amino, Charlotte, og tillykke med din nye shop!

Og så til business  Efter min mening er der for meget lyserødt. Jeg synes du skulle variere mere farvemæssigt og skabe lidt mere kontrast.

Jeg ville fjerne oplysningerne nederst på siden, hvor der står: "Siden vist i :X seconds" og "Din IP-Adresse:   XX.XX.XXX.XX"

Under "Nyheder" og " "Om os & Artikler" i venstreside er der meget lange beskrivelser for de enkelte punkter / produkter. Det betyder, at man opfatter det som en meget stor blok tekst. Det gør det lidt tungt.

Jeg synes det er lidt dobbeltkonfekt, at du bruger dit Beauty4nails logo to gange på forsiden - både i øverste venstre hjørne og og den store version øverst midt på siden.

Jeg ved ikke om det er med vilje, men de store produktkasser midt på siden er af forskellige størrelser. Det ser derfor ud som om de ikke er justeret korrekt i forhold til hinanden - måske kunne du gøre dem lige store, så de flugter. Jeg synes i øvrigt at produktkasserne gør sig godt og ser indbydende ud..

Håber ikke mine kommentarer afskrækker dig, men at du måske kan bruge dem. Godt initiativ - held og lykke med shoppen!

Hilsen Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)