Der er sikkert mange, men én kunne være at i køber telefonerne med abonnement, evt hos Telenor. Der får I både tilskud til telefonerne, dansk garanti uden de store problemer og mulighed for at tilkøbe en forsikring der dækker det garantien ikke gør. Forsikringen koster vist lige omkring 30 kr. pr. måned, og kunne nok lægges oger på kunden. Problemet med denne løsning er kreditgodkendelse. Der skal nok lægges et ret stort depositum, hvis I skal have oprettet 1.000 abonnementer. Hvis det i det hele taget kan lade sig gøre.. Det her er slet ikke gennemtænkt, men bare et skud fra boven som man vist nok siger. Der kan være flere faldgrupper, og der kan være alternativer der er mere spiselige. Kommer jeg på et, hører du fra mig igen :o) En anden ting kunne også være at indføre i en evt. kontrakt, at defekte telefoner som følge af fysisk overlast, skal kunden selv erstatte. Det ville de også skulle hvis det var deres egne telefoner. Men jeg kender ikke så meget til projektet, og ved ikke hvor sårbart det er for den slags.
|
Der er egentlig ikke noget hemmeligt i dette projekt, men vi vil gerne skrive et indlæg her på amino, når vi er lidt længere og har mere styr på detaljerne.
Mit gæt er at 25% til 33% af telefonerne (hvis de er uden beskyttelse) vil lide fysisk overlast. Og med beskyttelse (280 kr pr stk) vil vi nå ned mellem 10% til 20%. Men dette bygger udelukkende på statistik og gæt.
En faktor jeg ikke kan regne er "den er jo dyr, så vi passer på den" - er det noget godt eller dårligt.
En anden faktor -(teknologi-forskrækkelse / afsky ) "Hvis den lortetelefon går i stykker, så er jeg da fri for den"...
Vores største håb, er at vores værktøjer på telefonen bliver godt modtaget, at det for en kunde er utænkeligt at undvære sin telefon, og dermed af egen vilje passer ekstra godt på den.
Dennis
Bliv gratis medlem