Jeg har fundet et lille lejemål hvor jeg ønsker at starte en lille virksomhed. Butikken er på 42 kvadratmeter og perfekt til kiosk eller lignende, men byer har vist ikke brug for endnu en Kiosk ;)
Den ligger lige midt i byen, det jeg mangler er nogle ideér til hvad man kan starte op i en så lille butik :) Så kan jeg selv vurdere om det er noget der kan køre rundt ;)
Du kunne lave et fysisk showcase for de Aminoer, der driver en webshop.... Du behøver jo ikke noget lagerplads, da du kun skal have ét af hvert produkt, som folk så kan se..... Man kan kalde det en slags IRL affiliate
Jeg ved ikke om det ville kunne løbe rundt.... Men idéen er da interessant....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Du kunne lave et fysisk showcase for de Aminoer, der driver en webshop.... Du behøver jo ikke noget lagerplads, da du kun skal have ét af hvert produkt, som folk så kan se..... Man kan kalde det en slags IRL affiliate
Jeg ved ikke om det ville kunne løbe rundt.... Men idéen er da interessant....
Det vil sige en slags reklame for webshops? Eller mener du at folk kan købe produkterne fra folks webshop igennem mig i butikken?
(Sorry) Men jeg kender ikke så meget til det du lige skrev)
Synes det er ret svært at komme med idéer til hvad andre skal starte en butik om når jeg ikke kender deres interesser mm.
Jeg spiller f.eks. meget guitar, så hvis jeg skulle starte en butik ville jeg starte en guitar butik, det interesserer mig og der ville jeg kunne rådgive kunderne ordenligt.
Så det kan jo være mange ting, alt efter hvad du synes ville være spændende.
Skulle jeg bare nævne nogen kunne det evt. være:
En delikatesseforretning, der har mange forskellige specielle slags thé, kaffe, nødder og hvad der ellers er i den boldgade
Pibeforretning
Hobbyforretning med malerudstyr ect.
Ved ikke om det var nogle idéer du kunne bruge til noget.
Glen Michaelsen Genvejstast.dk - Din genvej til alle genveje
Synes det er ret svært at komme med idéer til hvad andre skal starte en butik om når jeg ikke kender deres interesser mm.
Jeg spiller f.eks. meget guitar, så hvis jeg skulle starte en butik ville jeg starte en guitar butik, det interesserer mig og der ville jeg kunne rådgive kunderne ordenligt.
Så det kan jo være mange ting, alt efter hvad du synes ville være spændende.
Skulle jeg bare nævne nogen kunne det evt. være:
En delikatesseforretning, der har mange forskellige specielle slags thé, kaffe, nødder og hvad der ellers er i den boldgade
Pibeforretning
Hobbyforretning med malerudstyr ect.
Ved ikke om det var nogle idéer du kunne bruge til noget.
Hej
Bla. det med delikatesse forretning kunne nok være meget fedt, men tvivler på hvor nemt det er at få fat i varerne ;)
Jeg har fundet et lille lejemål hvor jeg ønsker at starte en lille virksomhed. Butikken er på 42 kvadratmeter og perfekt til kiosk eller lignende, men byer har vist ikke brug for endnu en Kiosk ;)
Den ligger lige midt i byen, det jeg mangler er nogle ideér til hvad man kan starte op i en så lille butik :) Så kan jeg selv vurdere om det er noget der kan køre rundt ;)
Nogen der har nogle forslag? :)
På forhånd tak :)
Om vinteren kan det være en sauna og om sommer kan du bygge det om til et kølerum hvor der er -20 grader.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Det vil sige en slags reklame for webshops? Eller mener du at folk kan købe produkterne fra folks webshop igennem mig i butikken?
Grundlæggende går det bare ud på folk kan komme ind og se/røre produktet før de køber det... Det er jo et af de største problemer ved e-handel, at man ikke kan få produktet i hænderne før man køber.
Men det ville da være fjollet, hvis ikke man havde muligheden for at bestille direkte i din butik - i princippet kunne det jo klares med en computer i hjørnet.
Det er et eller andet sted lidt det samme som f.eks. Fleggaard gør... De har et showcase i DK, men kunderne handler med den tyske afdeling... Forskellen er så bare man outsourcer sit showcase til dig istedet for selv at lave en fysisk butik.
Hvordan du skal tjene penge på det kan jeg så ikke svare dig på.... Men jeg forestiller mig du kunne uddele nogle rabatkoder eller lignende til kunderne, som så udløser en kommision til dig hvis de foretager et køb. Man kunne måske også bare udleje sin hyldeplads og kundeservice til webshops'ne....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Når man ik kender følgende, så er det altså ualmindeligt svært at hjælpe...
- Byens størrelse - Sammensætningen af butikker i byen - Indbyggernes handelsmønster - Lejemålets beliggende. Er det gågade? En sidevej? En tæt traffikeret vej? osv... - Lejemålets udseende. Er der glasfacade? Er der mange hjørner eller dumme kanter? osv...
Når man ved ovenstående, så er det langt nemmere at komme med kvaliciferede forslag...
Okay, Men tror måske lidt det bliver et problem at få det til at løbe rundt, det koster alligevel en del i leje, strøm,osv og det er nok begrænset hvor meget folk der ejer webshop har råd til at betale for at få deres vare vist i en butik.
Men mange tak fordi du gad at bruge din til på det ;)