Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min nye hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino.dk

Jeg søger feedback på min koncept som er http://feeds-news.info.

Hvad synes i om siden osv?, dette er stadig en lille test for at dvs der stadig par små efjl på siden.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 00:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er ked af at sige det, men hold da op hvor virker den for amerikansk-spam-agtig.

- Men det er jo bare min mening.

Held og lykke med sitet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:21

Andreas Petersen:
Jeg søger feedback på min koncept som er http://feeds-news.info.

Er det ikke et koncept du har købt?

Ikke at der er noget galt med det.... Men der er jo flere websites med præcist samme design og indhold.... Hvilket er problematisk af to grunde.... Først og fremmest: Hvorfor skal kunden handle med dig, når der er flere identistiske alternativer?

Dernæst får du nok også umådeligt svært ved at komme frem i søgemaskinerne, når indholdet går igen på så mange forskellige sites - prøv at google noget af teksten fra dit site.... Du vil nok få et chok, hvis du ikke allerede har gjort det.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:21

Jeg må erklære mig helt enig med Frederik Grønholdt Petersen.

Dit site er simpelthen for råbende til at det virker troværdigt. Der er ikke noget galt i at være lidt småamerikansk, men det her bliver for meget.

Desuden kunne jeg godt tænke mig at det var mere tydeligt helt fra start, hvad det er der sælges. Det bliver i lang tid bare kaldt et "system" og nu skal jeg vise dig hvordan du bliver rig, men det er først halvvejes nede på siden at der er et billede af bogen.

Så langt scroller jeg ikke, før jeg klikker væk...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 16:25

Morten Vium:
Dit site er simpelthen for råbende til at det virker troværdigt. Der er ikke noget galt i at være lidt småamerikansk, men det her bliver for meget.

Der er jo en grund til amerikanerne er som de er... Det virker ;)

Det er givetvis ikke en metode, der vil virke i forhold til danskere..... Men nu antager jeg heller ikke sitet er mindet på danskere.... Så jeg er sådan set ikke enig i at problemet er formen.... Problemet er det ikke-unikke indhold.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 17:05

Fama:

Der er jo en grund til amerikanerne er som de er... Det virker ;)

Det har du selvfølgelig ret i. Jeg tænkte det var rettet mod danskere, for der tror jeg ikke på den.

@ Andreas Petersen

Har du overvejet at forsøge at sælge bogen til danskerne? Jeg ved ikke om du må sælge bogen på andre måder end med det eksisterende koncept, men jeg tror dine chancer for succes er bedre i Danmark.

Det skyldes simpelthen som Fama siger at dit indhold er helt magen til hundredevis af andre websites'.

Konkurrencen er altså ekstremt hård og dit domænenavn hjælper ikke meget...

Du kunne oversætte og omskrive teksten så den bliver nemmere for danskeren at sluge og måske ændre en smule for designet.

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 17:18

Morten Vium:
Jeg tænkte det var rettet mod danskere, for der tror jeg ikke på den.

Hvis sitet er henvendt til danskere er vi naturligvis fuldstændigt enige..... Alene det at det er skrevet på engelsk diskvalificerer det i den kontekst :)

Mit indtryk var bare at sitet var internationalt...og i det tilfælde mener jeg som sagt ikke nødvendigvis formen er et problem.... Men du har da ret i historien ikke melder noget om hvilket marked man satser på.... Så vi har vel, indtil videre, begge lige meget ret eller tager lige meget fejl - skal vi ikke bare blive enige om vi begge har lige meget ret? :D

Vil du være med?

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Skrevet kl. 17:21

Fama:
Så vi har vel, indtil videre, begge lige meget ret eller tager lige meget fejl - skal vi ikke bare blive enige om vi begge har lige meget ret? :D

Jo lad os bare blive enige om det ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)