Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænet coolsales.dk sælges

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har de sidste 4 år ejet coolsales.dk og er desværre aldrig kommet videre med min webshop.

Nu sælger jeg domænenavnet, såfremt jeg kan få et attraktivt bud. Jeg har fået tilbudt 2000, - kr, men det vil jeg ikke sælge det for.  Kan jeg få et bedre bud herinde ?

V.h.

Alex

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 19:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg ville takke pænt ja, til buddet på de 2.000 kr.

Det skal du være glad for :-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:50

Jeg er enig med Casper, og synes du skal takke ja tak, til dem som vil give mere end 40 gange så meget som fra indkøbt.

Fra Århus
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 20:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror desværre ikke du får meget mere en 2.000,- for det domæne, faktisk synes jeg 2.000 er en god pris for dig.

Hvad havde du i tankerne da du i sin tid købte domænet?

Med Venlig Hilsen

Daniel Skov Jacobsen

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:11

Enig. Jeg giver de andre ret. jeg forstår ikke hvorfor man vil give så meget for et domæne/navn. Det handler om udførelsen og markedsføringen af sine ydelser/produkter.

Sælg endelig når du kan få så meget for det!

Tilmeldt 17. Jan 09
Skrevet kl. 20:13

Tak for Jeres hurtige feedback, håber stadig på bedre bud end de 2000, - kr...Tankerne gik i retning ala "trendsales.dk" derfor blev det coolsales.dk -  sortimentet i webshop'en var ikke helt på plads, men brugskunst og glasting, var nogen af mine emner.

Hilsen

Alex

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:52

alitter:
Tak for Jeres hurtige feedback, håber stadig på bedre bud end de 2000, - kr...Tankerne gik i retning ala "trendsales.dk" derfor blev det coolsales.dk -  sortimentet i webshop'en var ikke helt på plads, men brugskunst og glasting, var nogen af mine emner.

Jeg tror også at jeg ville tage de 2K og løbe. Du risikerer at der er en, der så gerne vil havde domænet at han prøver at tage det! Og så for du nada!

Tilmeldt 17. Jan 09
Skrevet kl. 20:58

ØH - der er jeg måske lidt langsom og uvidende. Men hvad mener du med "tar" det ? Jeg har domænet og betaler mine årlige betalinger! Hvad mener du helt konkret?

Alex

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:03

alitter:

ØH - der er jeg måske lidt langsom og uvidende. Men hvad mener du med "tar" det ? Jeg har domænet og betaler mine årlige betalinger! Hvad mener du helt konkret?

Alex

Hvis jeg laver et website. Kalder det coolsales og du har domænet, men ikke bruger det. Altså det bare er parkeret uden indhold, så kan jeg rent faktisk gøre krav på at overtage domænet. Kort fortalt :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

alitter:

Alex

vis en har en forretning der har samme navn, eller måske vil opstarter et koncepte, kan du tabe domænet da de har mere rettigheder til domænet ,.

Du prøver at sælge domænet, derved kan de sige du købt med videre salg for øjet, dette er ikke lovligt ifølge dk domæne regler

Der er intet på siden derved kan du ikke sige det er indhold du sælger, men er et domæne du sælger

vær mere siker på du overholder reglerne lav lidt indhold på siden og sig det er en side du sælger så er du næsten sikker på du overholder reglerne, lave et andet lala tekst behøver ikk tænktee være det vilde, med det er altid dejligt i livet at være på den sikker side , for tit i livet hvor man siger intet sker , sker det man tænkte var umuligt og det er ikke ligefrem mange minutter arbejde at lave et eller andet lala tekst og den tid er nu godt givet ud, for nu er man nærmeste på den sikker side Smile

Men ellers bare sælge domænet synes jeg , efter mín mening er det en god pris

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)