ØH - der er jeg måske lidt langsom og uvidende. Men hvad mener du med "tar" det ? Jeg har domænet og betaler mine årlige betalinger! Hvad mener du helt konkret?
Alex
vis en har en forretning der har samme navn, eller måske vil opstarter et koncepte, kan du tabe domænet da de har mere rettigheder til domænet ,.
Du prøver at sælge domænet, derved kan de sige du købt med videre salg for øjet, dette er ikke lovligt ifølge dk domæne regler
Der er intet på siden derved kan du ikke sige det er indhold du sælger, men er et domæne du sælger
vær mere siker på du overholder reglerne lav lidt indhold på siden og sig det er en side du sælger så er du næsten sikker på du overholder reglerne, lave et andet lala tekst behøver ikk tænktee være det vilde, med det er altid dejligt i livet at være på den sikker side , for tit i livet hvor man siger intet sker , sker det man tænkte var umuligt og det er ikke ligefrem mange minutter arbejde at lave et eller andet lala tekst og den tid er nu godt givet ud, for nu er man nærmeste på den sikker side 
Men ellers bare sælge domænet synes jeg , efter mín mening er det en god pris