Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det behov for en virksomhed der connecter iværksætter med investorer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksætter, hvad er jeres erfaring med at finde investorer til jeres projekter?

Jeg skriver fordi jeg i forbindelse med at skulle investere nogle penge i et par iværksætterprojekter har ledt efter en virksomhed der kan hjælpe mig med at finde det rette match mellem mine krav som investor og et eller to iværksætter projektet. Og så slog det mig, at det muligvis ikke er en model man benytter i Danmark.

Umeldbart er det jo relativ simpelt at finde iværksætterprojekter problematikken opstår når man skal finde et projekt det matcher de krav man har til sin investering. Men hvordan skaffer i penge til jeres ideer, når banken kræver mere sikkerhed end en normal person ligger inde med?

Hvordan finder i jeres investor? Og kender i, og/eller har i erfaring med virksomheder der beskæftiger sig med ovenstående??

Ser frem til at høre fra jer

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:37

Brian_:

Kære iværksætter, hvad er jeres erfaring med at finde investorer til jeres projekter?

Jeg skriver fordi jeg i forbindelse med at skulle investere nogle penge i et par iværksætterprojekter har ledt efter en virksomhed der kan hjælpe mig med at finde det rette match mellem mine krav som investor og et eller to iværksætter projektet. Og så slog det mig, at det muligvis ikke er en model man benytter i Danmark.

Umeldbart er det jo relativ simpelt at finde iværksætterprojekter problematikken opstår når man skal finde et projekt det matcher de krav man har til sin investering. Men hvordan skaffer i penge til jeres ideer, når banken kræver mere sikkerhed end en normal person ligger inde med?

Hvordan finder i jeres investor? Og kender i, og/eller har i erfaring med virksomheder der beskæftiger sig med ovenstående??

Ser frem til at høre fra jer

Hej Brian.

Idéen er ikke unik, der findes flere matchmakers der formidler kontakt mellem investorer og iværksættere. Det ville ikke undre mig hvis de selv viser flaget her, eller at der er Amino´er, som vil linke til deres sider.

Jeg har osse kendskab til iværksættere og sponsorer, som finder hinanden her på Amino.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:47

Hej Rune

Nej du har rat, ingen tvivl om at den type virksomheder eksisterer. Særligt i London har jeg erfaring med virksomheder der netop beskæftiger sig med disse match. Men efter at have ledt efter en liggende danske virksomhed, uden at have fundet den, er jeg lidt forundret over det ikke er noget der i højre grad bliver skildret med.

Men skriv endeligt hvis der er nogen der kender til sådanne virksomheder. Eller om hvad i ellers har af erfaringer med at finde investorer til jeres virksomheder.

Venlig hilsen

Brian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)