Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges til restauration

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Findes der overhovedet investorer der vil gå ind i restaurationsbranchen? Hvis der gør vil jeg meget gerne høre fra dem eller jer andre der måske kan henvise mig.

Kender i til fonde eller andet der støtter iværksættere eller tildeler dem penge?

Tak :-)

Tilmeldt 27. Aug 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 15:21
Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:43
Hej

Jeg er holdt op med at være iværksætter og har forpagtet min "restaurant" ud.

Niels som har forpagtet, vil trække sig tilbage og i den forbindelse søger jeg en anden forpagter/ejer

Der er en rigtig fornuftig indtjening og ikke det store kapitalbehov. den ligger i 5900 området var det noget?

Jeg kan kontaktes på email fm@norhavegaard.dk 

Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:14
Jeg må have skrevet forkert.

Jeg er selv ejer af en restaurant og søger interesserede investorer, da jeg har brug for noget driftskapital....

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:30
Er det ikke næsten nemmere/billigere at lade banken ordne det?

En kassekredit ville da være perfekt til denne situation, og du skulle nok kunne få en lav rente imod sikkerhed i bygninger/andet

Tilmeldt 13. Dec 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:15
Hej

Jeg har misforstået dit indlæg - jeg troede at du var ved at starte en retsaurant - dvs finde egnede lokaler evt forpagte et sted.

Hvis man har brug for driftskapital til en eksisterende restaurant - og ikke kan få det via en bank - er der garanteret ingen muligheder - det er hårde ord - men man agerer nu engang bedst, hvis man kender fakta

Mvh Freddy

Nb. Jeg har søgt flere fonde/EU-midler/vækst og kender rimeligt til financiering, så min påstand er ikke et skud i tågen.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)