Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Two collum design

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg sidder lige og roder med http://www.shvid.dk/test/

Der hvor der står "Her skal være indhold" vil jeg gerne have flyttet op så det står op linje med menuen. Jeg kan ikke helt lure hvordan jeg skal gøre, har forsøgt med float, men det virker ikke det laver bare rav i den.

Så det jeg forsøger at lave er et design med to collums menu til venste og content til højre..

Håber der sidder en derude der kan hjælpe.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Hvis du vil lave din side i HTML så vil jeg klart anbefale dig at lave 2 kolonner i en tabel, men et godt råd er at overveje Wordpress 3.0 der er de fleste templates sat op med 2 kolonner og det er utrolig let at holde odateret!

Siden solen skinner så kan jeg godt lave et hurtigt wordpress template i dit design,Smile1

Bare skriv på simon@pumacode.dk hvis det er.

- Simon

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Never mind, fik løst det selv :)

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Zeeberg:

Hej Steffen

Hvis du vil lave din side i HTML så vil jeg klart anbefale dig at lave 2 kolonner i en tabel, men et godt råd er at overveje Wordpress 3.0 der er de fleste templates sat op med 2 kolonner og det er utrolig let at holde odateret!

Siden solen skinner så kan jeg godt lave et hurtigt wordpress template i dit design,Smile1

Bare skriv på simon@pumacode.dk hvis det er.

- Simon

Hejsa Simon,

Jeg vil ikke have det kørende på noget færdig lavet, da det bare skal være en præsentationsside. Et visitkort så at sige, og jeg synes det er nemmere at lave SEO på siden hvis jeg selv har skrevet alt koden.

Men mange tak for tilbudet

 

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Zeeberg:

Hej Steffen

Hvis du vil lave din side i HTML så vil jeg klart anbefale dig at lave 2 kolonner i en tabel, men et godt råd er at overveje Wordpress 3.0 der er de fleste templates sat op med 2 kolonner og det er utrolig let at holde odateret!

Her er jeg fuldstændig enig!

Rent SEO mæssigt virker det som om at google har stor kærlighed til blogs, så længe de bliver opdateret selvfølgelig.

Jeg er også fra den gamle skole hvor vi lavede det hele selv i html, men wordpress er gratis og utroligt nemt og ændre og udbygge.  så det er ligefør jeg syntes det er dumt andet :)

Held & lykke med projektet!

Mvh Kim Raufort

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)