Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIP shopping af børnetøj fra de kendte mærker!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lovet min dejlige hustru, Mette, at lave en god gang reklame for hendes nye job, hvilket hermed sker Smile

Hun er blevet ansat som børnetøjskonsulent for smaahjerter.dk og har ansvaret for Jylland og Fyn.

Dette skal ses som en invitation til at i kan booke en børnetøjskonsulent, Mette, som kommer ud til jer og laver en "VIP præsentation og homeparty" for minimum 5-6 personer.

Hun kan bookes alle ugens dage og på stort set alle tider af døgnet.

Hun dækker hele Jylland og Fyn

Værten vil selvfølgelig kunne opnå nogle spændende fordele, hvilket i kan høre mere om ved at skrive til meh@smaahjerter.dk

Hun præsenterer og sælger følgende mærker:

Katvig - Ida T - Småfolk - Danefæ - Louielouis - BiFROST - GardenGirl - Holly´s - Huttelihut - Melton - Milibe - Norlie - Petit by Sofie Schnoor - Poppy Rose - Roommate - Smallstuff - Ver de terre - Vingino Jeans - Young Rebel.

Udover ovenstående tøjmærker så fører de også en masse tilbehør til børneværelset, sko og meget andet godt.

Saml dine veninder, din mødregruppe, din familie, dine arbejdskolleger, gruppen fra babysvømning, fritidsforeningen eller nogle helt andre Smile

Kontakt Mette for at høre mere om VIP shopping eller booke en tid med det samme meh@smaahjerter.dk

PS. da jeg ved at der sidder rigtig mange mænd her på Amino, så vil jeg hermed opfordre til at dette indlæg videresendes til jeres koners, kæresters, søstres, kusiners og andre kvinders emailadresser Wink

Mette glæder sig rigtig meget til at høre fra jer.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vupti Smile

Så ryger tråden lige op på et lidt mere humant tidspunkt på døgnet.

Hav en god og varm sommerdag.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)