Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabs program

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender til et godt og billigt regnskabs program?
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Helsinge
Tilmeldt 12. Jul 05
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Net2deal.dk

Du søger et lille billigt regnskabsprogram. Det har jeg nogle enkle kommentar til.
 
Jeg kan fortælle at jeg har haft 5 kundebesøg i sidste uge hvoraf 3 af dem havde købt C5 light. Den ene havde taget den i brug, men kunne ikke finde ud af det. De to andre havde ikke haft tid til at tage den i brug.
 
De havde alle 3 købt fordi det så let ud på reklamerne. Og så havde de nok en forventning om at kunne trykke på knap når året var omme så havde de årsrapporten til selvangivelsen.
 
Min kommentar til dette er at det er synd at et så godt program bliver solgt på forkert grundlag.
 
Du skal nok overveje om det er et regnskabsprogram du har brug for. Hvis jeg skulle rådgive dig uden at kende din forretningen ville jeg foreslå dig, at tage kontakt til en som undertegnet og finde en god løsning.
 
Det kan godt være at du ville have glæde af et regnskabs program.
 
Du er velkommen til skrive eller ringe med lidt flere detaljer, om hvad du gerne ville og hvordan du gør idag.

Regnskab ud af huset www.accp.dk

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil starte med at sige at jeg ikke har nogen personlig erfaring med programmet, men har hørt godt om det.

 
Stone''s Summmarum, fordelen ved det er at der er en gratis version, som kan håndtere 300 poster, og bliver man glad for det kan man købe en "større" version.
måske der er andre her på siden der har personlig erfaring med det.
 
Good luck
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger E-conomic, det er helt fantastisk. Enkelt at sætte op, god service og billigt. Ingen opstartsudgifter, kun et mdl. gebyr på 149 kr. Jeg har efterhånden "overtalt" 5 andre småfirmaer/freelancere, og alle er ligeså begejstrede...Deres hjemmeside er www.e-conomic.dk.
 

 

Tilmeldt 22. Oct 05
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil lige sig mange tak jeres råd
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)