Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler nyt design af web shop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har en webshop hos dandomain som slet ikke er som jeg havde ønsket det. Derfor skal der nu gøres noget ved designet. Jeg vil gerne høre hvad der er af muligheder for mig?

Jeg søger altså en som kan vise nogle referencer af webshops og som vil give en fast pris på at lave min web shops design.. Der er tale om http://www.luxclothe.dk

Med venlig hilsen

Michael Ørtoft

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 20:27

Hej Michael

Jeg har lavet cdwoo som også bruger dandomain og jeg kan lave et unikt design plus implementering for 5.000 kr. 

Hvis du vil se flere så skriver du bare.

Mvh

Ivan

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:36

Hej Michael,

Jeg laver design via dandomain, og vil gerne nævne min egen webshop www.tk-datateam.dk

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på info@tk-datateam.dk - så finder vi den perfekte løsning. I øjeblikket køre jeg med sommerpriser på en komplet løsning til kr. 4.500,00 inkl. moms.

Fortsat god aften.

DBH,

Morten Dal

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 20:44

Michael Ørtoft:

Jeg søger altså en som kan vise nogle referencer af webshops og som vil give en fast pris på at lave min web shops design.. Der er tale om http://www.luxclothe.dk

Med venlig hilsen

Michael Ørtoft

Hej Michael

Tjek mit site (klik på ikonet under mit indlæg). Jeg har fået en designer til at udfærdige forsider, undersider etc.

Designeren, der også er grafiker, hedder Sille Lisby og er indehaver af Tegnestuen1.dk i Svendborg. Hende kan du trygt ringe til og få et tilbud. Hun er dygtig, seriøs og lyttende... Har du styr på målgruppe og dine budskaber vil det lette hendes forslag :-)

Kh Trine

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:51

Hej Michael.

Nu er jeg ikke selv Webdesigner på nogen måde, men derfor kan man jo stadig komme med en anbefaling på andres vegne.

Nu skal jeg selv i gang med et projekt som jeg har arbejdet på et stykke tid, og hvis der er en som skal lave min hjemmeside, så bliver det helt klart rhfreelance.dk (Hans side er dog nede lige nu på grund af ombygning, men bare du søger på hans navne kan du under billeder se hvad han har lavet) han er vanvittig dygtig og har innovative og serviceminded ideer til en kommende hjemmeside også er det nogle ganske favorable priser.

Jeg anbefaler ham da flere venner og bekendtskaber har brugt ham til deres hjemmeside :).

Håber du kan bruge det.

Venlig hilsen

Stefan

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:36

Du er også velkommen til at kontakte mig for at få et tilbud.

kim@cueshop.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:30

Hej Michael,

Er det et "must" at blive hos dandomain?

Ellers kan jeg tilbyde dig at lave en helt ny webshop bygget i Prestashop. Det er et opensource og gratis at bruge. 

Prisen for en helt ny webshop bygget i prestashop inkl. unikt design ligger på omkring 4.500,- alt efter dine ønsker og behov.

Du kan kontakte mig på nedenstående oplysninger hvis det har din interesse.

Mvh.

Mikkel Schmidt
ms@vsi-group.dk
www.vsi-group.dk 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 18:44

Hej alle sammen,

Tak for tilbudende! jeg har valgt en til at lave mit design og ser meget frem til at se resultatet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)