Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal ud af Afghanistan

Side 21 ud af 21 (207 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Måske skulle du hellere fortælle om at Hans Blix så sent som i 2003 fortalte Tony Blair, at han mente at der var en god mulighed for at der fortsat var masseødelæggelsesvåben i Irak

Hvis du nu lytter efter, så vil du høre i interviewet, at Hans Blix siger, at han ik kan garantere at der ik er masseødelæggelsesvåben, da det er umuligt at bevise noget, som ik eksistere... Og derfor skulle de bruge mere tid...
Hvis du begynder at Google gamle avisartikler mm, så er det sjovt nok samme sætning, som dukker op... Hans Blix kan ik garantere at der ik er MØV, men efter alle deres inspektioner så er der intet som tyder på, at der er MØV eller andet, og derfor skal der bruges mere tid...

Men hvis du kan henvise til en kilde, som beviser din sætning, så ville det gøre den langt mere troværdig... Jeg har intet kunne finde, som bare antyder det mindste, at din opstille sætning har fundet sted. For så skulle Hans Blix modsige sig selv, hvilket næppe er tilfældet.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 02:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men hvis du kan henvise til en kilde, som beviser din sætning, så ville det gøre den langt mere troværdig... Jeg har intet kunne finde, som bare antyder det mindste, at din opstille sætning har fundet sted. For så skulle Hans Blix modsige sig selv, hvilket næppe er tilfældet.

Beklager, jeg glemte at tilføje linket... her kommer det

http://blogs.ft.com/westminster/2010/07/when-hans-blix-told-tony-blair-that-iraq-probably-had-wmd/

Jeg syntes det er værd at bemærke at det skete 1 måned før invasionen

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Naturligvis skal vi løse den opgave vi har påtaget os før vi forlader landet igen, alt andet ville da være ynkeligt, krig er beskidt og koster liv ja, men vi skal bestemt ikke stikke af med halen mellem benene af den grund, det vidste vi jo inden vi startede.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Naturligvis skal vi løse den opgave vi har påtaget os før vi forlader landet igen, alt andet ville da være ynkeligt, krig er beskidt og koster liv ja, men vi skal bestemt ikke stikke af med halen mellem benene af den grund, det vidste vi jo inden vi startede.

Yes

Jeg personligt erf stolte af vores helte, der udfører et sært job hverf eneste dag, som nation må vi bakke op omkring dem!

Fra Lynge
Tilmeldt 17. Nov 07
Indlæg ialt: 143
Fra  JH Service Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skal støtte op - de fortjener fuld støtte.

De gør et kanont stykke arbejde, under svære vilkår,  og jeg har dyb respekt for de unge mænd / Piger som er der nede.

Mvh Jannie

pårørende til en på hold 9

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Men nu bliver det da også dummere og dummere, hvilket jeg faktisk ikke troede var muligt: http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/09/29/105538.htm

I forvejen har jeg ikke rigtig forstået formålet med den krig, men jeg troede faktisk at det havde noget med Taleban at gøre. Det må jeg så konstatere, ikke er tilfældet. Omregnet til danske kroner, støtter USA altså Taleban med ca. 572.000.000 kr. om året. Jeg fik ikke læst artiklen med hvor meget Danmark vælger at sponsere deres våbenkøb med, men alt i alt bliver det et ret stort beløb. Og da jeg ikke regner med at de bruger ret mange penge på administration, kan der nok købes mange våben og trænes mange soldater for det beløb. Og det ville undre mig hvis de ikke også modtager økonomisk støtte fra lande der har en interesse i at USA bliver påført store tabstal, lige som USA selv gjorde da det var russerne der var i Afghanistan?

Det der er det mest sindssyge er jo, at dem der forærer disse store pengegaver til taleban, er de samme der har valgt at sende egne soldater i området som skydeskiver. De burde have en utoligt dårlig smag i munden, hver eneste gang de hører om en dræbt eller såret soldat, men jeg tvivler godt nok på at de mister så meget som 1 sekunds nattesøvn over det.

Det kan umuligt blive dummere (håber jeg), og hvis der ikke er sat en exit dato, bør disse oplysninger sikre at der kommer én, for nu virker det da som et endnu mere håbløst projekt.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morale or no morale, thats the question!

Det er som om, at den her "terrorkrig" begynder at smuldre mere og mere. Hvis Taleban havde smadret WTC, så ville man da ik efterfølgende støtte dem med enorme beløb, så de havde penge og ressourcer til at bombe et nyt mål i USA?

Det hele er så sort, at det giver ingen mening efterhånden... Indifferent

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 21 ud af 21 (207 indlæg)