Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan trykke små papmærker?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Er der nogen, der kender nogen, der kan trykke nogle små papmærker til en billig penge?. De skal bruges til at sætte i børnetøj, så jeg her kan anføre pris, stofkvalitet etc.

Jeg har designet mærket og skal nu blot have det trykt.

Mange hilsner

Line

Tilmeldt 14. Oct 06
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 21:45
Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 08:01
Hej Line

Jeg vil bare fortælle, at vi laver vores selv. Vi printer ud på kraftigt glat papir (måske er det fotopapir) med logo på den ene side, og så skriver vi pris og hvad der ellers er brug for på den anden side. Vi laver hul i, en snor i, og så en sikkerhedsnål til almindelige varer og dem hvor der ikke er noget mærke i, sætter vi en klemme i. Her er et eksempel på en vare hvor du kan se mærket http://www.unik-kids.dk/Baby-+og+bornetoj/Juletoj/Nissehue.html

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:55
Ellers kan man vel også købe papbrikkerne uden tryk. Og så printe sit design samt priser ud på labels man klistre på. Det har jeg da ihvertfald set i rigtig mange butikker efterhånden
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:57
Hej Alle I hjælpsomme Aminoer

Tak for svarene. Nu har jeg kontaktet hc-etiketter og venter på et tilbud fra dem.

Mange hilsner

Line

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:38
  Du skal også være velkommen til at få et tilbud fra mig.

Vi trykker på nærmest alt - og laver også mærker i forskellige formater.
Normalt er det vi laver ikke til "billige penge", men vi er faktisk i skrivende stund ved at udvidde vores maskinpark med det nyeste nye inden for digitaltryk. Det åbner nogle nye muligheder hvad angår pris/kvalitet. Jeg skal nok senere kommer nærmere ind på hvad dette er ensbetydende med for os og vores kunder - men jeg venter lige med at smide "bomben" indtil vi har udstyret helt klart til fuld produktion.

Hvis du er interesseret, så send mig blot en email på jesper snabelA mediamouse.dk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)