Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er min viden værd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg tror det er her mit spørgsmål sparkes ind...

Jeg har i lidt over to år drevet web-shoppen www.umas.dk Jeg har lært en masse - om al ting, men der er lang vej endnu - med rigtig meget. Jeg netværker, læser overalt hvor jeg kan søge viden, suger til mig, går på seminar, kurser, ringer, mailer og spørger mange om hjælp. Nå ja og køber mig til lidt af hvert endnu...

Min viden er blevet større og kompetencerne flere. Enkelte spørger nu mig om hjælp til deres opstart og daglige drift . Derfor er mit spørgsmål; Hvad tager jeg for det? Hvis det vel og mærke er "en opgave" el. et freelance-arbejde?

Hvis I ikke vil ud med en timeløn her, så mail mig gerne... Jeg har selv en idé, men  har brug for lige at høre jeres mening...

Kh Trine

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 23:57

Trine Lønfeldt:

Hey

Jeg tror det er her mit spørgsmål sparkes ind...

Jeg har i lidt over to år drevet web-shoppen www.umas.dk Jeg har lært en masse - om al ting, men der er lang vej endnu - med rigtig meget. Jeg netværker, læser overalt hvor jeg kan søge viden, suger til mig, går på seminar, kurser, ringer, mailer og spørger mange om hjælp. Nå ja og køber mig til lidt af hvert endnu...

Min viden er blevet større og kompetencerne flere. Enkelte spørger nu mig om hjælp til deres opstart og daglige drift . Derfor er mit spørgsmål; Hvad tager jeg for det? Hvis det vel og mærke er "en opgave" el. et freelance-arbejde?

Hvis I ikke vil ud med en timeløn her, så mail mig gerne... Jeg har selv en idé, men  har brug for lige at høre jeres mening...

Kh Trine

Hej Trine,

Jeg tror du må være den der kan besvare dit spørgsmål allerbedst. Hvad ville du have givet for den viden du har nu, da du var i opstartsfasen? Ville du have givet 50 kr. i timen, 100 kr. i timen eller måske 1000 kr. i timen?

Hvis jeg var dig, så ville jeg kigge på mig selv og sige "Hvad kan jeg enlig?". Derefter ville jeg sige til mig selv, "Hvad ville JEG give for det".

Så er der den anden side, hvor det er DIG der tjener pengene. Der kan du så sige "Hvad vil jeg gerne have for det". Er det realistisk? Kan det køre rundt. Hvis jeg arbejdede 8 timer om dagen, 5 dage om ugen, kunne jeg så leve af det?

Så du skal finde din indre skuespiller frem og så skal du spille "Køberen af det jeg kan" og "Sælgeren af det jeg kan". Og så skal "de to" finde en løsning. :-)

- Håber det gav nogenlunde mening!

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:58

Trine Lønfeldt:

700-1200 i timen hvis du er ekspert og kompetencerne er i orden Smile

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)