Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan det passe at der er nogen der udgiver sig for at være investorer

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Vilhelm Kruse:

Helt enig. Det er ikke idéen, men det arbejde vi lægger i den, der er noget værd.

Det kan godt være at folk, der siger det har ret, men det er jo relativt. En ide der kræver meget af en privatperson eller mindre virksomhed, kræver måske ikke noget af betydning for en større virksomhed eller en der har økonomien eller netværket i orden.

Tænk bare på Facebook-sagen.

En privatperson/mindre virksomhed der ikke har så mange penge eller er så god til at programmere, skal måske bruge 1 år på at få udviklet ideen, mens en større virksomhed/pengemanden kun skal bruge 1 måned på det samme.

Så kan det godt være at det arbejde og engagement den privateperson/mindre virksomhed lægger i ideen er meget større end de andres, men med et forspring på 11 måneder og en økonomi der opvejer den manglende engagement og arbejde, tror jeg næppe, at den privateperson/mindre virksomhed vil kunne overhale de andre og vil sikkert overfor omverdenen altid blive set som efterfølgeren og ikke som dem der faktisk var ophavsmanden/kvinden til ideen.

Så i teorien lyder det jo meget fint, "Det er ikke ideen, men det arbejde man lægger i den, der betyder noget".

Men jeg tror det mere er passende at sige, "Det er ikke ideen, men dem der kan få den til at blive realiseret hurtigst muligt, der betyder noget". :)

Kommer snart...

Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg har sagt, til dig hold det ind til kroppen, og giv ikke slip før du er sikker.

Mvh.

Hans

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)