Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på rejse site..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 17. Jul 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:32

Øverste link fjernes over banner eller gøres de links større , så de ses mere tydeligt

Links alle steder vælges en hel anden farve end baggrunds farven heri sollys med en bærbar computer er de meget svære at se, du skal altså side et lidt mørkt sted for at klikke sikker korrekt rundt på siden

Formålet med siden mangles der er en hovedside hvad er formålet med siden, vil du sælge rejser, eller lave informationer om Bulgarien?

Kontakt siden hvor er den, hvor man kan sende spørgsmål til jer?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holstebro
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:01

kiggede lige kort på den

den der nu meget godt ud og se på

Fra København, Århus
Tilmeldt 2. Jun 10
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 15:29

Jeg ved ikke hvad din side går ud på, altså hvad formålet med den er... om du vil sælge rejer eller du er en portal af en slags.

Det jeg imidlertid savner er noget mere drøm. Noget der får mig til at tænke... åhhh... det er lige hvad jeg trænger tild. Det kræver nok en at der kommer en designer ind over...

Men godt begyndt er halvt fuldendt. Og det er absolut en go' start!

IDEMINISTERIET - IDEKONSULTATIONER - COACHING - INNOVATIONSFORLØB - KURSER

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:37

Hej

Af ren og skær nygerrighed. Er hensigten at tjene penge på banneret og de små Google  Adsense links? Eller tjener du også penge, når folk klikker på dine links til FDM? Eller hvordan foregår det?

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 17. Jul 10
Skrevet kl. 15:53

Mikael christiansen:
Øverste link fjernes over banner eller gøres de links større , så de ses mere tydeligt

Vil jeg gøre!

Mikael christiansen:

Links alle steder vælges en hel anden farve end baggrunds farven heri sollys med en bærbar computer er de meget svære at se, du skal altså side et lidt mørkt sted for at klikke sikker korrekt rundt på siden.

Forstår ikke hvad du mener?

Mikael christiansen:

Formålet med siden mangles der er en hovedside hvad er formålet med siden, vil du sælge rejser, eller lave informationer om Bulgarien?

Målet er at sælge rejser via. affiliate, men de besøgende skal skaffes gennem googles organiske hits, altså via. seo.

Mikael christiansen:
Kontakt siden hvor er den, hvor man kan sende spørgsmål til jer?

Kommer.

Tilmeldt 17. Jul 10
Skrevet kl. 15:53

Vilhelm Kruse:
Det jeg imidlertid savner er noget mere drøm. Noget der får mig til at tænke... åhhh... det er lige hvad jeg trænger tild. Det kræver nok en at der kommer en designer ind over...

Beskriv hvad designeren skulle lave så?

Tilmeldt 17. Jul 10
Skrevet kl. 15:54

Målet er at tjene på at sende folk videre til FDM travel. Og ja, jeg får penge hver gang hvor en køber en rejse hos FDM.

Adsense og banneret ved jeg ikke helt om det skal fjernes?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:04

Jeg tror ikke, jeg ville fjerne Adsense og banneret. Du bør efter min mening få afprøvet, om de også giver noget. Så kan du jo altid overveje at fjerne dem, hvis du mistænker, at de distraherer.

Må jeg spørge, om affiliate linket til FDM er igennem en affiliate udbyder, eller om det er en aftale, der er kommet i hus i form af en personlig henvendelse til FDM (ved jeg slet ikke, om kan lade sig gøre)?

Grunden til jeg er nysgerrig er fordi, at jeg skal til at opstarte et lignende site med rejser til USA og en masse indhold omkring landets attraktioner, kultur, etc.! :-)

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 17:19

Du skriver at du håber på at få dine besøgende fra Google, måske det så var en idé at havde gået siden igemmen først. Tag f.eks. i din "velkomst-tekst" hvor du har links hver gang der står Bulgarien og Bulgarien rejser. Det er selvfølgelig fint nok at du gør sådan, men at de links så linker til en helt anden siden som ikke findes er nok ikke den bedste ting at gøre. Siden du linker til er http://kenneth-hedegaard.dk/bulgarien/diverse/bulgarien/

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)