Som jeg læser det, har du egentlig fundet din retning. Nu er det "bare" at finde et sortiment, som kan sælges i fornuftige mængder med en god fortjeneste. Det kræver nok noget benarbejde, men hvilken firmastart gør ikke det?
|
Jeannie:Jamen det jeg aller helst vil er at bo på en lille gård, hvor jeg har min internet shop med dyreartikler.
Samtidig vil jeg have en mini kennel, hvor jeg vil kunne passe op til 3 hunde ad gangen. Samt have mit fotografering, som extra beskæftigelse
Dyreartiklerne skulle være lidt anderledes ting, som alle de andre butikker ikke sælger.
Men altså man skal jo starte et sted. Så vil starte med internet shoppen.
Jeg elsker dyr, og har min egen lille hjemme zoo. Så derfor synes jeg det skal være noget, der har med dyr at gøre.
Sådan Jeannie,
Nu kom du ind til kernen! Det er nøjagtig hvad du skal.
Vi kan ikke planlægge fremtiden, men vi kan blidt skubbe på den og give miraklerne en chance for at ske.
Det du laver nu, idag, i aften på din webshop er født med kærlighed til den langsigtede drøm - huset på landet - mini kennellen osv.
Det gør det hele sjovt og meningsfyldt. Under alle idéer ligger en drøm. Der var din!
Go - go - go!