Hej Aminobrugere.
Jeg er ansat som skribent hos betnyt.dk. Som skribent for en sportsside, står man ofte og skal bruge billeder af diverse sportsstjerner osv. Mit spørgsmål er så: Kender i nogen gode sider til at hente den slags billeder (der ikke er beskyttet af ophavsretten). Lige nu benytter jeg for det meste commons.wikimedia, som jeg dog ikke mener har det største udvalg inden for bl.a. dansk fodbold, hvilket ikke er smart med en Superligasæson lige om hjørnet. :)
Sider, hvor det koster en skilling for fuld adgang til den slags billeder, er også velkomne. Det skal dog helst være sider, hvor man ikke køber sig fattig i billeder.
På forhånd tak. Venlig hilsen Jonas.
(PS: Håber at spørgsmålet er postet i en rigtig kategori. :) |
Har I prøvet at kontakte de forskellige klubber? De har sandsynligvis nogle pressekits eller noget....
Derudover er der så forskellige foto-fora.... Det skulle undre mig meget, hvis der ikke var en amatør-fotograf eller to, som kan lide fodbold, der gerne vil have deres billeder publiceret :)
Deciderede billedtjenester, der kan levere billeder af dansk fodbold tror jeg desværre bliver en dyr affære....