Hej Aminoer, Jeg har et super godt tilbud til håndværkervirksomheder som ønsker at få gang i forretningen igen, ønsker at vokse, er blevet for store til nuværende struktur, styringsform eller simpelthen "blot" ønsker et bedre resultat på bundlinien. Jeg tilbyder en hel dag i jeres virksomhed hvor jeg sammen med ejeren/lederen gennemgår virksomheden, dens kompetencer, rutiner, strukturer, arbejdsgange, kundesegmenter, markedsføringsstrategi og meget andet. Alle punkterne vil blive klarlagt på baggrund af kvalificerede spørgsmål fra min side samt en behagelig og rolig personlig dialog samt en analytisk indstilling til hvad jeg generelt oplever. Efter mit besøg vil jeg udarbejde en rapport/handlingsplan for hvordan jeg ser for mig at i kan komme videre, hvilke områder i virksomheden der vil kunne optimeres, hvad i selv umiddelbart vil kunne gøre og hvad i med fordel vil kunne bruge ekstern hjælp til at komme videre med. Jeg har delt prisen op i 3 satser afhængigt af virksomhedens størrelse. Håndværkervirksomheder under 5 ansatte: 2.200 kr. ex. moms. Håndværkervirksomheder under 10 ansatte: 3.000 kr. ex. moms. Håndværkervirksomheder under 20 ansatte: 4.500 kr. ex. moms.
Udgiften til denne gennemgang af jeres virksomhed vil typisk ligge i området fra 1/2 til 1/10 af en arbejdsdags lønudgifter. Kan det betale sig ikke at kontakte mig med det samme? I kan læse lidt mere om min baggrund her eller i kan kontakte mig på lars@expand-consulting.dk samt telefon 22 80 53 19. Jeg ser frem til at høre fra dig/jer. Mvh Lars Hyldegård / Expand Consulting |
Den her smider jeg lige op en gang mere i den bedste "sendetid"
Hav en super god dag
Mvh
Lars Hyldegård