Hej Cre8ive, Siderne er nu ikke til salg. Du kan se områderne her (i bunden). Lad os bare sige jeg har +250 unikke besøgende om dagen. |
Mattias Skovhøj:MEN, det er absolut købers marked - for langt de fleste potentielle købere (incl ex. mig) kan selv gøre arbejdet billigere end prisen måske nok burde være. Derfor er prisen lavere - den pris, der betales, er prisen for at undgå at skulle vente på at ranke i søgemaskiner og den slags.
Jeg vil sige en ting er selvfølgelig sidens placering, men som som sagt får man også en masse artikler med som danner grundlag for denne placering. Man betaler altså ikke kun for en masse seo-teknisk arbejde, men også alt indholdet, som jeg selv synes - generelt - er af rimelig kvalitet.
Hvis tv-pakker.dk og billigt-tv.dk gav den samme indtjening fra organiske resultater, vil jeg stadigvæk være holde på at billigt-tv.dk vil have en meget større værdi.
Det du nævner med risikoen for at blive smidt ud er nemlig en af svaghederne. Min strategi har du bygget på at lave noget indhold som folk faktisk kan bruge og vil linke, og mindske den risiko så meget som muligt.
Slutteligt så vil jeg sige jeg er enig i din måde at anskue et prisen på sådan et projekt på. Hvis jeg ikke kan tjene udgiften hjem på 12 måneder, så er det bare ikke interessant :-).
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit