Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du give for mine affiliate-sider?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cre8ive,

Siderne er nu ikke til salg. Du kan se områderne her (i bunden). Lad os bare sige jeg har +250 unikke besøgende om dagen.

Der er +100 nyhedsbrev modtagere, vel og mærke folk som har tilmeldt sig af egen fri vilje, og ikke pga. konkurrencer e.lign. Nyhedsbrevet har ikke kørt så længe, der er faktisk aldrig blevet sendt noget ud :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:44

Mattias Skovhøj:
MEN, det er absolut købers marked - for langt de fleste potentielle købere (incl ex. mig Smile) kan selv gøre arbejdet billigere end prisen måske nok burde være. Derfor er prisen lavere - den pris, der betales, er prisen for at undgå at skulle vente på at ranke i søgemaskiner og den slags.

Jeg vil sige en ting er selvfølgelig sidens placering, men som som sagt får man også en masse artikler med som danner grundlag for denne placering. Man betaler altså ikke kun for en masse seo-teknisk arbejde, men også alt indholdet, som jeg selv synes - generelt - er af rimelig kvalitet.

Hvis tv-pakker.dk og billigt-tv.dk gav den samme indtjening fra organiske resultater, vil jeg stadigvæk være holde på at billigt-tv.dk vil have en meget større værdi.

Det du nævner med risikoen for at blive smidt ud er nemlig en af svaghederne. Min strategi har du bygget på at lave noget indhold som folk faktisk kan bruge og vil linke, og mindske den risiko så meget som muligt.

Slutteligt så vil jeg sige jeg er enig i din måde at anskue et prisen på sådan et projekt på. Hvis jeg ikke kan tjene udgiften hjem på 12 måneder, så er det bare ikke interessant :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 22:37

Det er svært at prissætte dine sider, fordi en stor del af deres succes er dig og din viden om marked. Og den følger jo ikke med i et salg.

Så selv om du siger at du tjener +10.000,- pr måned - så er det jo helt sikkert at en nybegynder ikke ville kunne lave de samme tal. De kan hurtigt lave nogle små fejl der gør at et stor del af værdien på siderne forsvinder over natten.

Og priser der bliver skrevet på et forum der er uforpligtende er heller ikke noget værd til en værdisættelse. Der skal nogle konkrete og bindende tilbud på bordet før du kan bruge det i et regnskab.

Og så spiller tiden også ind. Skulle det være et salg inden d. 1. August, eller kan du vente på den rigtige køber.

Jeg vil selv ikke give kr. 100.000,- for sådanne sider. Jeg ville mere ud i en procent ordning over de næste 6 mdr. Men det ville jo så heller ikke være fair for dig, efter som du ikke ville være "styrmand" længere :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:42

Hej Peter,

Jeg er godt klar over det ikke udelukkende kan danne grundlag, men der kommer en masse gode input :-), og det er jeg glad.

Som udgangspunkt, så holder siderne sig selv kørende. D.v.s. der kræves ikke noget specielt arbejde for at lave samme resultat næste månede. Personligt bruger jeg bare en del tid, energi og penge på at skabe mere indhold, for igen at tjene flere penge. Der har derfor også været fremgang stort set hver månede i indtjening.

Så viden er vigtigt for at videreudvikle siderne, men i teorien burde de kunne holde indtjeningen selv hvis de blev passet af en abe.

Men jeg er helt med på din pointe :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:02

Men hey, jeg vil ihvertfald til en hver tid (hvor du holder samme overskud som nu) give dig 45.000 for siderne.. Det er da en slags værdifastsættelse Wink

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:03

Jeg sælger ikke for under 500.000 :-)

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men du får nok alligevel svært ved at få revisoren til at skrive under på at det har den værdi ;-)

Jeg kan godt skrive et skriftligt tilbud til dig hvis du viser mig regnskabet for siderne.. Hvis det hjælper ift. en revisor, der skal fastsætte prisen på grisen?

Evt. kan jeg gøre det om et par mdr. ekstra, så dit overskud forhåbentlig er vokset lidt! Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:09

Hej Mattias,

Jeg ser lige om det bliver nødvendigt. Det er nemlig ikke væsentligt for mig at siderne bliver værdisat til eksempelvis mim. 80.000 kr.  Siderne skal sammen med en pose penge skal udgøre det samlede indskud.

Men tak til tilbudet, jeg vender tilbage hvis det bliver nødvendigt :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:10

Mattias Skovhøj:
Men du får nok alligevel svært ved at få revisoren til at skrive under på at det har den værdi ;-)

He he nej, det var nu heller ikke hensigten. Men jeg sælger nu heller ikke min mor, upåagtet af hvad andre vil give :-)

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 23:10

Det kan jeg sagtens regne ud. Med lidt held kender jeg et par stykker, der kan skrive et lignende tilbud til dig - og med flere i samme prisleje begynder det jo at ligne noget, der kan bruges, vil jeg tro.

Du kan bare fange mig på mail ms@onlinefactory.dk hvis du får brug for mig Wink

God vind med det...

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)