Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. belønnende reklamer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har programmeret et tekstbaseret online mmorpg spil, som efterhånden er blevet ret populært.

I den forbindelse har jeg lige netop meldt mig ind hos CPAlead.com, som har nogle programmer der gør, at de vises reklamer på min side. Hver gang en bruger på min side udfylder en reklame (Giver en mail, navn, osv. til det firma, som reklamerer) tjener jeg et mindre beløb. Mit spørgsmål er nu, om dette er helt lovligt, og hvilke forholdsregler jeg skal tage mig?

I en kontrakt med CPAlead.com skal jeg skrive under på flg.

1. Certification. The undersigned hereby certifies to CPALead.com, LLC doing business
as CPA Lead (hereinafter referred to as “CPALead”) that (a) each e-mail address
obtained by the undersigned, and to which any promotions or offers are being sent on
behalf of CPALead or its Affiliates, have been obtained through Affirmative Consent as
such term is defined in the Can-Spam Act of 2003, and acts amendatory thereto (“Can-
Spam Act”); (b) the undersigned does not and has not engaged in any conduct prohibited
by the Can-Spam Act, including without limitation e-mail harvesting, dictionary attacks or
other deceptive practices; and (c) no e-mail sent by the undersigned violates any laws or
regulations, including without limitation, the Can-Spam Act.

Men i tilfælde af at jeg har idiotbrugere, som bare giver en tilfældig email adresse, hvad sker der da?

Hvad er det jeg skal stå til ansvar for?

På forhånd tak,
Mathias Gruber

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:19
Den Amerikanske Can-Spam lovivning er ikke nær så skrap som den danske. Så hvis det er danske forbrugere der skal sendes reklameemails til skal den danske (mere restriktive) spamlovgivning i princippet overholdes. Om du kan gøres ansvarlig er meget svært at sige med sikkerhed. Jeg tror ikke engang en advokat vil kunne give dig et 100% sikkert svar
Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:25
Det er hovedsagligt kun borgere fra USA der er tale om.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)