Hej Vi bor i Malmø i Sverige og har en webshop, som sælger både til Sverige og til Danmark og har gjort det gennem 4 år. Hvis man skal sende pakker fra Sverige til Danmark eller omvendt, betaler man dyrt i porto, hvadenten det er hos Posten i Sverige eller én af de andre transportører. Derfor kører vi selv alle pakker fra Malmø til Danmark og afleverer dem på henholdsvis Postcentralen i Kbh. og hos Onlinefragt. Vi har en aftale med Postdanmark og bruger deres pakkelabels, med en dansk returadresse på (et krav fra PD). Ved at køre alle pakker og Maxibreve over Øresund, så sparer vi rigtig mange penge hvert år og jeg kom til at tænke på om der mon var nogle danske webbutikker, som stod i den samme situation og havde brug for at få transporteret pakker den anden vej. Skal vi udfordre pakke- og maxibrev distributionen i Øresundsregionen? :-) Kom gerne med din kommentar her eller på min mail kim@billigtisverige.dk
|
Det er en super service.
Jeg kender nogen i Kolding der laver det samme nummer, de kører en tur til Tyskland hver dag. Hvis nogen har brug for denne service fra Kolding så send mig en pm.