Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIl i ikke slette dette ? gider ikke flere underlige beskeder, dette er droppet af alle jeg kender

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg hedder Mark Petersen og er ny indenfor Kyani og MLM/Network marketing, men jeg gerne forsøge at svare på de stillenede spørgsmål, til trods for, at det er en lidt halv gammel tråd :)

Til at starte med vil jeg sige, at alle tre af Kyanis produkter er EU godkendte.

Dernæst vil jeg gerne forklare lidt om hvordan strukturen i kyani er bygget op. Kyani er et anderledes markteting firma, da det vi som forhandlere gør er at promovere produkterne i DK, men sælger dem over nettet via kyani.net.

det er sådan, at når man opretter sig som forhandler, så får man sit eget ID nummer med dertil hørende password. Det man så gør når man vil oprette en kunde, det er at oprette personen, under dit login, og derved kan Kyani se, at det er dig der har oprettet ham/hende, og det er derfor dig der skal have "gevinst" for salget. Men eftersom, at kunden betaler og køber over nettet så går det ind under fjærnhandel, hvilket vil sige, at det er kunden selv der har ansvaret. 

 På denne måde undgår man som forhandler, at opbygge kæmpe lagrer, da det jo som sagt foregår online.

Håber det besvarede det sådan noglelunde.  I skal være mere end velkommen til at stille yderligere spørgsmål, hvis i har lyst :) så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem, på en tilfredsstillende måde :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Shaftypetersen:

Hej Amino.

Jeg hedder Mark Petersen og er ny indenfor Kyani og MLM/Network marketing, men jeg gerne forsøge at svare på de stillenede spørgsmål, til trods for, at det er en lidt halv gammel tråd :)

Til at starte med vil jeg sige, at alle tre af Kyanis produkter er EU godkendte.

Håber det besvarede det sådan noglelunde.  I skal være mere end velkommen til at stille yderligere spørgsmål, hvis i har lyst :) så skal jeg gøre mit bedste for at besvare dem, på en tilfredsstillende måde :)

Hej Mark

Det overrasker mig lidt at du ikke svarer på spørgsmålene så. Har allerede nævnt det for dine venner inde på MLM forummet, hvor jeg så blev beskyldt for at tale negativt.

Hvis du kigger i tråden, så er der 13 spørgsmål, det kunne måske være passende at svare på tråden, så alle 13 spørgsmål tages med og besvares...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Hej Martin 

Jamen jeg er blevet rådet til at søge andre græsgange end amino med dette produkt da det er nemmere at komme til at fremstå som noget der minder om et afsnit at bigbrother her inde hvis man skriver om mln. 
Jeg vil gå mod div. anbefalinger og give dig et par adresser. 

Mht. Hjemmeside her er lidt du kan se på.

http://kyaniblog.dk/

http://www.kyani.net/home.php

Din blog bliver overdrevet spammet , det forvirre siden mere end det formidler viden videre .

hvordan køber man produkt , siden er desuden meget uoverskuelige så man forstår ikke rigtigt produktet

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det beklager jeg Martin, det forsøger jeg at gøre her :)

1. Er produkterne anmeldt i Danmark (hvis de skal sælges som kosttilskud)

Nej det er de ikke mig bekendt, da de ikke bliver solgt i danmark, men over nettet

2. Hvilket firma har gennemgået ingredienserne i produkterne og afstemt dem i henhold til dansk lovgivning

igen, ikke nødvendigt da salget ikke foregår i DK,  vi promovere kun

3. Noni er et novel food i EU, så du skal bede om deres tilladelse til at bruge Noni i et kombinationsprodukt

Alle produkter er EU godkendte, så tilladelsen er der.

4. Hvad bliver prisen i Danmark incl. fragt og 25% moms (I skal opkræve moms)

for alle tre produkter er dagprisen på omkring 33kr.

5. Hvordan vil de yde support til Danske team medlemmer

Jeg er ikke sikker på hvad du mener, så jeg vælger ikke at svare i første omgang. :)

6. Hvilket Dansk materiale får i stillet til rådighed

Som det er nu, intet. vi modtager en starter mappe, med god information, dog på engelsk. der bliver arbejdet på at få lavet dansk materiale.

7. Hvor skal varerne distribueres fra

Fra Tyskland

8. Har firmaet fået tilladelse til at forhandle fødevarer i Danmark

Igen de bliver ikke forhandlet i DK

9. Har firmaet etableret egenkontrol i henhold til Dansk lovgivning

Igen ikke relevant

10. Har firmaet etableret egenkontrol program for team medlemmer i Danmark

11. Hvilken slags Goji bruger I, da visse typer er ulovlige i Danmark

Vi bruger Goji wolfberry.

12. Er tilsætningsstoffer indenfor Positivlisten

Det er jeg faktisk ikke klar over, det vil jeg undersøge med det samme!

13. Hvem gennemlæser jeres markedsføringsmateriale (kan allerede se at I er på kant med loven)

Det må du meget gerne uddybe Martin, jeg er ikke helt med på hvordan vi skulle være på kant med loven.

Kan jeg få dig til at linke til den omtalte tråd? Jeg kan informere dig om, at du ikke virker spor negativ i min otpik :)

 

Mvh.

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig, at svare her :)

Man køber produktet på kyani.net, via den forhandler der nu engang har stået for salget.

Jeg vil ikke kommentere siden, men ja, det kunne gøres bedre.

Der mangler en ordenlig information side omkring Kyani og på DANSK, det skal jeg være den første til at indrømme.  jeg er i øjeblikket igang med at prøve at få gennemført noget. Jeg holder jer opdateret :)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Shaftypetersen:

13. Hvem gennemlæser jeres markedsføringsmateriale (kan allerede se at I er på kant med loven)

Det må du meget gerne uddybe Martin, jeg er ikke helt med på hvordan vi skulle være på kant med loven.

Kan jeg få dig til at linke til den omtalte tråd? Jeg kan informere dig om, at du ikke virker spor negativ i min otpik :)

Mvh.

Hej Mark

Det er sådan set ikke mig du skal spørge, men Anders som har fremlagt de forskellige spørgsmål. Men jeg blander mig udelukkende fordi når der kommer en række spørgsmål hvor der ikke svares, så syntes jeg det er temmelig ærgerligt.

Jeg er ikke ekspert i reglerne og når jeg læser info om alt om kost samt ser den manglende danske kontrol, så er det ikke noget der "appellere" til mig. Og det må da være hamrende nemt at få en udtalelse fra det offentlige f.eks. fødevarestyrelsen.

http://www.mlm.dk/forums.php?m=posts&q=302&n=last#bottom

Mvh. Martin

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det gik ellers godt igår hva'? :p

 

Jeg beklager selvfølgelig Martin, jeg havde ikke lige fået set, at det ikke var dig, som stillede spørgsmålene til at starte med :)

Jeg er ikke lige så sikker hvorvidt det er nemt at få en udtalelse eller ej, men det er ikke nødvendigt i vores tilfælde. Om det ville gavne os? Helt sikkert, ingen tvivl. :)

Tak for linket, jeg tjekker det ud med det samme.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Når et firma ikke sørger for produkterne må sælges direkte fra en forhandler og til en kunde er det for mig kun et signal om der slet ikke ikke er fokus på salg men kun fukus på at få så mange forhandlere så muligt.

Der er også er andre signaler som at man skal registere sig som kunde inden man kan se prisen. Hvilket svare til når man handler ind i Bilka så du ved først hvad du skal betale når du står oppe ved kassen.

Ingen dansk tekst er også en kæmpe fejl. For de fleste teampartnere er det måske ikke så vigtig men for en kunde betyder det rigtig meget. Derfor vil en stor del af kunderne springe fra. ( Igen et signal om så mange forhandlere så muligt ) Kunder er ansvars beviste og vil vide hvad de køber.

På lang sigt vil dette betyde forhandlerne udelukkende tjener penge ved at bygge net og plukke fjer af hinanden.

Spørgsmål .. Hvor mange gram indeholder sådan en pose sunrice til 35 kr ?

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld :)

Som tidligere nævnt, så er der en meget simpel grund til, at produkterne skal købes over nettet, og det er for, at gøre det nemmere som forhandler. På denne måde er vi fri for at opbygge kæmpe lagre, end videre, så når vi har lavet et salg, så får vi vores profit, og den er vi sikret. Hvis en kunde så mod al forventning skulle være utilfreds med et produkt, så kontaker kunden Kyani, via hans kunde login og den vej igennem får han hans penge tilbage for produktet, så han kun har betalt for fragten. Jeg må indrømme, at jeg ikke ved hvordan det foregår i andre forretninger inden for denne genre, med henblik på tilbage betaling. Men jeg finder det enormt rart, at de penge jeg har tjent for et salg er sikret uanset om kunden viser sig at være tilfreds med produktet eller ej.

Kunden kan sagtens se prisen inden han køber, jeg ved ikke hvor du har den information fra? Jeg har min kyani mappe med ud til vær eneste potentille kunde/forhandler, hvori jeg har danske priser, hvor moms og alt andet er inkluderet.

Der er skam også dansk tekst, jeg har selvsamme information på dansk, som jeg har på engelsk. Jeg er klar over, at der et kæmpe problem med kyani.net's danske version.  Du kan IKKE se den danse version, hvis du ikke er logget ind som forhandler eller kunde. Hvilket naturligvis er en stor stor fejl, men det er udover min magt, jeg har sagt det videre. Men som sagt jeg har adgang til al tekst på dansk såvel som englesk. Hvilket vil sige, at MINE kunder eller forhandlere får kopier af materialet på dansk.

Jeg har ikke det intryk, at kyani handler om at for flest mulige forhandlere, og jeg er ked af, at du føler sådan Keld. Produkterne er super gode, og har hjulpet mig personligt, og jeg ved at der er rigtig mange derude, der har det på samme måde, også kunder.

En pose Kyani Sunrise kommer til at koste dig 13kr dagligt, og indeholder 1flydende oz, hvilket svare til knap 30ml.

Prisen 35kr er for samtlige af Kyanis tre produkter, som er:

Kyani Sunrise - Multivitamin juice, spækket med antioxidanter.

Kyani Sunset - En fiskeolie med lige over 30forskelige fedtsyrer af ren kvalitet.

Bodyfix - Som er dråber udvundet af super planten noni. Nu når vi er ved bodyfixen så vil jeg godt lige gøre linjerne rene med dette produkt. Som sagt så er alle tre produkter EU godkendte. Bodyfixen er godkendt i EU til udvortes brug, hvilket vil sige, at det ikke er lovligt at drikke den endnu, men det kommer, da produktet er under validering. Udenfor EU er Bodyfixen godkendt til indvortes brug, hvilet vil sige, at det er lovligt at drikke den. Det man så skal gøre som forhandler er, at udtrykke sig meget klart, og forlare kunderne dette. nemlig, at produktet ikke er EU godkendt til at drikke, men eftersom de køber produktet over nettet, og uden for Danmark, så har de selv ansvaret for hvordan de indtager det. Personlig så drikker jeg det selv, og med god virkning, det hjælper på mit astma. Dette må jeg godt sige til mine kunder, så længe jeg ikke pådutter, eller anbefaler dem at drikke den.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Shaftypetersen:

Kyani Sunrise - Multivitamin juice, spækket med antioxidanter.

Spækket med axtioxidanter er relativt efter mine oplysninger ligger den på 645 ORAC for 25 g og for et produkt i Danmark må kalde sig et axtioxidant produkt skal det vist være over 1500 orac pr enhed. Har selv et produkt som har 2040 ORAC for 25 g som koster 11,6 kr (kunde pris)

Shaftypetersen:

Kunden kan sagtens se prisen inden han køber, jeg ved ikke hvor du har den information fra? Jeg har min kyani mappe med ud til vær eneste potentille kunde/forhandler, hvori jeg har danske priser, hvor moms og alt andet er inkluderet.

Det jeg sagde var at man ikke kunne se prisen før man skulle registrere sig. ( Hvilke jeg ikke har gjort)

 

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)